  • 71. Data: 2013-09-29 12:30:27
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-27 07:49, MadMan pisze:

    > Jakich na przykład? :)

    Ja bym policzył za wynajem przestrzeni reklamowej na moim samochodzie...
    np 100 zł za cm2

  • 72. Data: 2013-09-29 15:41:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-28 20:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Chuligan zwalcza chuligana ;->

    > Nie wierzę ci.

    > Och, czyli bierzesz z nich ten szczytny przykład? ;->

    > Nieistotne.

    > Nie.

    > Bredzisz już potężnie.

    > Ale ty, Kali, uważasz że masz prawo ukraść krowy....

    Poddaje się :)
    Ale zważ ile rzeczy robiło się bezprawnie, bez uprawnień w latach 80tych
    i jaki to przyniosło efekt. Też w tedy moralizował byś opozycję?
    Wiec ideologia czy to bez prawnie, czy nie ma się prawa, brak uprawnień
    w szczytnym celu można o kant dupy rozbić.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 73. Data: 2013-09-29 16:46:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-29 15:41, Krzysztof 45 dopowiada:

    Dodam że nie nie znam przypadku wniesienia skargi na policje czy SM na
    osoby przyklejające te naklejki. Podejrzewam że ten z powyższego filmu
    tez nie dostał wezwania i nikt się nie poskarżył.

    A wracając do lat 80tych, wprawdzie to kiepski przykład, ale wtedy wiele
    paragrafów się łamało. Przypomnę tylko malowane hasła na murach,
    niezależne audycje radiowe, drukowanie i rozrzucanie ulotek. Wszystko w
    szczytnym celu.

    Tu tez jest cel szczytny, by nauczyć tak parkować auto, by inni mogli
    normalnie
    korzystać z drogi lub chodników.

  • 74. Data: 2013-09-29 16:55:52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-29 07:01, t? pisze:
    > A co jest takiego w naklejaniu, ze to nie niszczenie? Jeśli do
    > usunięcia trzeba użyć środków chemicznych, to czym to się różni od
    > np. właśnie pomazania sprayem ściany?

    Dziecko.
    Szyba i klej z naklejki nie wchodzą z sobą w reakcje.
    Więc przy użyciu ciepłej wody i mydła, czy rozpuszczalnika na ściereczce
    wyszyto schodzi bez pozostawienia najmniejszego śladu.
    A gdy pomalujesz ścianę sprayem, to farba zostaje wchłonięta przez np.
    strukturę tynku tej elewacji. Taka farba jest nie do usunięcia. Każda próba
    pozostawi trwały ślad. Taką elewację trzeba na nowo całą malować.
    Teraz rozumiesz? Jak masz jakieś jeszcze pytania czy wątpliwości to wal :)

  • 75. Data: 2013-09-29 17:38:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.09.2013 15:41, Krzysztof 45 pisze:

    > Poddaje się :)
    > Ale zważ ile rzeczy robiło się bezprawnie, bez uprawnień w latach 80tych
    > i jaki to przyniosło efekt. Też w tedy moralizował byś opozycję?

    Tak, bo oczywiście źle parkujący samochód to jest problem równie
    poważny, jak cenzura i zniewolenie.

    A jak kiedyś przekroczysz prędkość, to powinieneś zostać obdarty do
    naga, zgolony na zero i wypuszczony wolno (wzorem postępowania z
    kobietami, które swego czasu "miały czelność" zadawać się z Niemcami).

    > Wiec ideologia czy to bez prawnie, czy nie ma się prawa, brak uprawnień
    > w szczytnym celu można o kant dupy rozbić.

    Szczytny cel to ty możesz sobie w dupę wsadzić.

    Atak na WTC to też był wg niektórych "szczytny cel".

  • 76. Data: 2013-09-29 17:40:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.09.2013 16:46, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > osoby przyklejające te naklejki. Podejrzewam że ten z powyższego filmu
    > tez nie dostał wezwania i nikt się nie poskarżył.

    Z dokładnie tego samego powodu, dla którego tylu źle parkujących
    pozostaje nie ukaranych.

    > A wracając do lat 80tych, wprawdzie to kiepski przykład, ale wtedy wiele

    Kiepski? Debilny.

    > paragrafów się łamało. Przypomnę tylko malowane hasła na murach,
    > niezależne audycje radiowe, drukowanie i rozrzucanie ulotek. Wszystko w
    > szczytnym celu.

    Szczytnymi celami to sobie gęby nie wycieraj. Masz możliwość legalnego
    zadziałania w szczytnym celu. Ale nie - wolisz uwolnić swoje wewnętrzne
    chuligaństwo.

    > Tu tez jest cel szczytny, by nauczyć tak parkować auto, by inni mogli
    > normalnie korzystać z drogi lub chodników.

    Masz legalną, kulturalną i bardziej dotkliwą dla sprawcy drogę.

  • 77. Data: 2013-09-29 17:59:33
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-29 17:38, Andrzej Lawa pisze:
    > Tak, bo oczywiście źle parkujący samochód to jest problem równie
    > poważny, jak cenzura i zniewolenie.

    Odniosłem się potem do tego.
    A problem jaki by nie był, to jest problem z którym trzeba sobie jakoś
    radzić. Metody adekwatne do problemu.

> [...]
    > naga, zgolony na zero i wypuszczony wolno (wzorem postępowania z
    > kobietami, które swego czasu "miały czelność" zadawać się z

    Ty wiesz, to jest nie zły pomysł. Ludzie maja w dupie 500zł i 10 pkt k.
    raz na jakiś czas. A jak nie przyjmą mandatu to sąd zasądza połowę tego
    i często bez punktów.

    > Szczytny cel to ty możesz sobie w dupę wsadzić.

    Widzisz. Różnica między nami jest taka, że ja wiem jak sobie z tym
    radzić skutecznie:)
    Widziałem w autach podle zaparkowanych gdzie piesi cyrki odstawiali by
    przejść. W tych autach np. wycieraczki ktoś podniósł, a inny poprawił je
    tak że już nie służyły do tego do czego mają służyć. Na inne auto
    leciały flegmy i to co ludzie mieli w rękach, typu lody, bułki, ktoś
    postawił flaszkę z wodą to inni się dokładali.

    > Atak na WTC to też był wg niektórych "szczytny cel".

    Jeszcze tu Führera, Stalina i im podobnym brakuje z ich szczytnymi
    celami i metodami.
    Nieźle się rozwija. Dawaj :)

  • 78. Data: 2013-09-29 18:11:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-29 17:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Masz legalną, kulturalną i bardziej dotkliwą dla sprawcy drogę.

    Andrzej. Widzisz nie tylko na przykładzie powyższego filmu. Slużby
    mundurowe maja to gdzieś. Kolesi nie ruszają. To po pierwsze.
    Po drugie. Jak jakiś idiota na np. na osiedlu źle zaparkuje. tz. tak że
    jest problem z przejściem, przejazdem, zaparkowaniem lub wyjechaniem z
    parkingu, dojściem do bramy itp. Po co angarzowac nasze zapracowane
    poważne służby w tak błachych sprawach. Nie mam sumienia odciągać ich od
    poważniejszych zadań i obciążać ich już i tak nadwyrężony budżet.
    Wychodzę z założenia że społeczeństwo powinno samo sobie radzić w
    sprawach do których nie trzeba angarzować słóżb mundurowych.

  • 79. Data: 2013-09-29 21:53:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Marnujesz się. Skieruj swoje rewelacje do oddziałów policji
    > zabezpieczających mecze na stadionach. Napisz do nich jacy to z nich
    > agresywne i brutalne chamy w kaskach z tarczami i pałami. A wystarczy
    > przecież tylko kulturalna perswazja.
    > Nie kompromituj się.

    Nie dostałeś się do policji i własne bojówki organizujesz ?

  • 80. Data: 2013-09-29 22:03:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 27 Sep 2013 13:27:10 +0200, Myjk napisał(a):

    > Jak zwykle -- każde wytłumaczenie dobre. Jak znam życie to w promieniu
    > 300-500m spokojnie znajdą się miejsca.

    Miejsce ma być w promieniu 3m!!!!!!!!11111jedenjedenjeden :)