    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta low profile 2x vga + 1x cyfrowe, poszukiwana
    Date: Mon, 20 Sep 2021 09:14:46 +0200

    On 20/09/2021 09:09, Mirek Ptak wrote:
    > Tak.
    > https://allegro.pl/listing?string=adapter%20mini%20d
    isplayport%20vga

    No własnie. Te adaptery (mam dwa) mają podstawowe wady:
    a) to dodatkowy kawałek krzemu
    b) mają problemy z rozpoznawaniem rodzielczości monitora i
    przekazywaniem jej do OSa co często kończy się zafiksowaną
    rozdzielczoscią niezgodną z natywną.

    Innymi słowy fakt że karta graficzna ma kilka DP nie oznacza, że ma
    *natywne* VGA.

    Dokładnie ten sam efekt, tylko taniej, mogę uzyskać wkładajac w komputer
    "karty graficzne" na USB3. Mam takie , na scalakach FL2000, ale to
    ostateczność. Tak, działają (choć gorzej) z USB2.0.

    Zanim zacznę robić absurdalne workaroundy z konwerterami na VGA,
    najpierw chciałbym coś natywnie wspierajace 2xVGA i 1xcyfrowe.