  • 41. Data: 2012-06-10 16:12:40
    Temat: Re: Karta pamięci...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jun 2012 06:43:37 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Obawiam się że serwer pocztowy z którego korzystam tego nie przełknie.
    > Niech sprawdzę:
    > interia.pl -100MB
    > hotmail.com - 200 załączników po 50MB każdy max
    > yahoo.com - załączniki 20MB max
    > gmail.com - załączniki 20MB max
    >
    > Film 700MB musiałby być pocięty, jak sam widzisz.

    Dostaniesz na hotmail pociety, jeden email z 15 zalacznikami po 49 MB.
    A potem sobie skleisz w telefonie w jeden :-)

    > Najwyraźniej nie dyskwalifikuje bo miliony użytkowników jest
    > z niego na codzień zadowolone.

    Wytlumaczy im sie - prosze zresetowac i zainstalowac od nowa :-)

    > Ale może tłumaczyć dlaczego
    > AppStore nie jest puszczone na żywioł i jest jakaś kontrola tego
    > co tam się wpuszcza a co odrzuca.

    Mowisz ? pol miliona aplikacji - mogli temu poswiecic chocby po 5 minut ?

    > Zaraz... czegoś tu nie rozumiesz :-) iPhone nie ma gniazda microSD card.

    A to przpraszam za bezpodstawne zarzuty :-)

    > I pewnie tak samo jest na Androidzie - ale ktoś tu napisał że program
    > pocztowy może osobno użyć karty. Tak czy inaczej obsługa pamięci
    > na karcie jest zrobiona pokracznie - ciekaw jestem jeśli iPhone
    > kiedyś dostanie gniazdo karty to jak będzie wyglądać jej obsługa...

    A jak ma wygladac ? Klient przeciez wymaga zeby karte wyciagnac, wsadzic w
    komputer, wymienic na wieksza ...

    J.

  • 42. Data: 2012-06-10 21:53:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-06-2012 13:55, Pszemol pisze:
    > Jestem pewny, że gdyby iPhone udostępniał kartę pamięci to system iOS
    > obsługiwałby ją w bardziej logiczny, przemyślany i wygodny sposób...
    > Może nadejdą takie czasy że Apple pokaże im jak się karty SD w fonie
    > używa :-)

    Pszemol, jaki klej tym razem wąchałeś??

    --
    Pozdr.

  • 43. Data: 2012-06-10 22:43:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jun 2012 21:53:59 +0200, DoQ napisał(a):

    > Pszemol, jaki klej tym razem wąchałeś??

    To nie klej, to wiara :-)

    J.

  • 44. Data: 2012-06-10 23:39:14
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-09 23:44, Pszemol pisze:
    > A ja bym chciał taki, co to zapyta użytkownika po wykryciu karty
    > "czy chcesz ją użyć jako rozszerzenie pamięci telefonu czy jako
    > pamięć wymienna?" i odpowiednio zamontuje kartę jako folder
    > w systemie plików aby karta była przeźroczystym przedłużeniem
    > pamięci telefonu.

    Daj sobie spokój. Jesteśmy inaczej wychowani. U mnie karta-dysk
    zewnętrzny w naturalny sposób służy do wkładania i wyjmowania ;-)
    My tak mamy bo tak jest w pecetach i to dla nas jest naturalne i
    oczywiste (przenoszenie danych). Wyobraź sobie ile byłoby kłopotów po
    wyjęciu takiej karty. Tak jak wyjęcie dysku D: z kompa na którym
    zainstalowano programy. Albo jednego dysku z raid0.
    Dlatego domyśle jest: "programy używają dysku C:" Można to zmienić jak
    komu pasuje. Jednym pasuje innym nie np. z powodu łatwiejszej
    archiwizacji. Nam nie sprawia trudności sprawdzenie jakie mamy
    "przegródki" i ile w nich wolnego miejsca, która może być natychmiast
    pożyczona koledze czy w innym dziwnym celu. :-) To jest oczywista
    oczywistość i z nią się nie dyskutuje :-)
    Może to się zmieni. Trendy trendy trendy...

    Pisałeś o bzdurnych problemach z wyciszonym budzikiem.
    Wróć i przemyśl i więcej tak nie rób :-)

  • 45. Data: 2012-06-11 13:24:13
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/06/09 14:30, Pszemol pisze:
    > "m4rkiz"<m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    >
    > Czemu mam sobie zadawać trud skoro to samo może być łatwe? :-)

    Kombinowanie rozwija inteligencje!
    jak by ludzie nie kombinowali to by dalej na drzewach siedzieli
    Apple produkuje wlasnie wtornych analfabetów funkcjonalnych.

  • 46. Data: 2012-06-11 14:37:36
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Jestem pewny, że gdyby iPhone udostępniał kartę pamięci to system iOS
    > obsługiwałby ją w bardziej logiczny, przemyślany i wygodny sposób...

    A ja jestem pewien ze system ios by wtedy wybuchl :)

  • 47. Data: 2012-06-11 14:42:37
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Na placu boju pozostal Samsung i Motorola ale czy na dlugo, jesli na
    > modelu 32GB mozna zarobic znacznie wiecej niz na modelu 8GB plus mSD,
    > przy okazji tnac koszty gniazda kart pamieci?

    A po co komu taki telefon z ktorego nie moze wyjac paamieci i tym samym
    natychmiast 32 Gb a teraz to juz i 64Gb, danych przeniesc chocby do
    tabletu a po dokonaniu stosownych czynnosci w kazdej chwili miec je
    spowrotem w telefonie ?
    To ze ktos tam sie nauczy wreszcie dawac szanse na wymiane baterii to i
    tak juz az za duze osiagniecie :)

  • 48. Data: 2012-06-11 17:55:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-06-2012 22:43, J.F. pisze:
    > To nie klej, to wiara :-)

    ...a wiara czyni cuda ;)

    --
    Pozdr.

  • 49. Data: 2012-06-11 17:57:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-06-08 13:55, Pszemol pisze:
> [...]
    > "przecież ma kartę pamięci SDmicro, jak mógł telefon zapełnić.."
    > Mając iPhone bez SD nie wiedziałem jak kłopotliwe i niezgrabnie jest
    > mieć taką kartę w telefonie... A co najmniej jak niezgrabnie jest ona
    > obsługiwana w Androidzie: niby masz w ciul miejsce na karcie ale
    > jak Ci ktoś wyśle e-mail z dużym załącznikiem to zapełni Ci telefon
    > tak, że nie wyślesz ani e-maila, ani SMSa i będziesz miał kłopoty aby
    > go w ogóle używać... :-) A na karcie 2G wolnego miejsca...
    > To po co ta karta skoro system operacyjny jej tak kulawo używa?

    Jakoś ci zupełnie nie wierzę, bo zupełnie magicznie gmail i aplikacja do
    zwykłej poczty zapisują z automatu w folderze na karcie...

    PS O jak dużym załączniku myślałeś? 2GB? 4GB? Poza iPhone takich plików
    nie wysyła się mailem :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 50. Data: 2012-06-12 00:00:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KiloSierra" <f...@1...pl> wrote in message

    > Kombinowanie rozwija inteligencje!
    > jak by ludzie nie kombinowali to by dalej na drzewach siedzieli
    > Apple produkuje wlasnie wtornych analfabetów funkcjonalnych.

    Dla tych co chcą kombinować jest jailbrak i Cydia dla iOS.
    A Ci co chcą mieć funkcjonalny smartfone w którym nic
    nie trzeba grzebać aby działał i był intuicyjny mają fajny telefon
    bez żadnego cudowania.