  • 11. Data: 2011-07-21 22:29:23
    Temat: Re: Kaseta adapter
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-21 11:22, Heraklit pisze:
    > Był sobie taki dzień: 21 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 11:17
    > *Animka* naskrobał(a):

    > masz wyobraźnię;)

    Bo na tym obrazku było coś podobnego do kasety magnetowidowej.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-07-21 22:39:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-21 12:47, Radosław Sokół pisze:

    > Można: bierzesz magnetofon, wyjście słuchawkowe podłączasz
    > pod line-in komputera i rejestrujesz odtwarzany magnetofonem
    > dźwięk na komputerze.

    Rzeczywiście ciekawe, tylko już niepraktyczne :-)
    Ja się zastanawiam jak tu przegrać z kasety magnetowidowej pewną imprezę
    rodzinną , bo mi prawie nowy (mało używany) magnetowid zaczął wywalać
    kasety i za kazdym razem zaczepia na rolkach taśmę. Muszę jakimś długim
    śrubokrętem tę taśmę podważać, żeby wyjąć wiszącą kasetę. Nawet nową
    kasetę tak urządził. Mogłabym własnoręcznie te rolki w magnetowidzie
    "naprostować", ale nie wiem jak, a na magika, który zdziera z ludzi
    forsę mnie nie stać.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-07-21 22:42:40
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Można: bierzesz magnetofon, wyjście słuchawkowe podłączasz
    > pod line-in komputera i rejestrujesz odtwarzany magnetofonem
    > dźwięk na komputerze.

    Line-In mam też w miniwieży z magnetofonem, to chyba byłoby można też
    przez to gniazdko?
    Tak tylko pytam, bo zastosowanie mi w zasadzie nie jest potrzebne.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-07-21 23:34:56
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2011 00:39:57 +0200, Animka napisał(a):

    > Ja się zastanawiam jak tu przegrać z kasety magnetowidowej

    Przez kartę telewizyjną.

    --
    GLaF

  • 15. Data: 2011-07-22 00:27:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-22 01:34, GLaF pisze:

    > Przez kartę telewizyjną.

    Aha, czyli jakieś rozwiązanie jest, tylko trzeba by było kupić kartę
    telewizyjną :-)

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-07-22 06:01:34
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 13:27:22 +0200, Norbert napisał(a):

    > Oczywiscie pomijamy nieistotne roznice w parametrach elektrycznych gniazda i
    > sygnalu mikrofonowego i liniowego, ktory z dzwieku robi przesterowany
    > jazgot.

    Podłączamy nie do wejścia mikrofonowego ale wejścia liniowego i odpowiednio
    regulując wzmocnienie wyjścia magnetofonu i czułość wejścia komputera
    uzyskujemy nie przesterowany dźwięk o przyzwoitej jakości.

  • 17. Data: 2011-07-22 09:10:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-07-22 00:39, Animka pisze:
    > kasetę tak urządził. Mogłabym własnoręcznie te rolki w magnetowidzie
    > "naprostować", ale nie wiem jak, a na magika, który zdziera z ludzi
    > forsę mnie nie stać.
    Wymień paski.

    Maciek

  • 18. Data: 2011-07-22 12:51:45
    Temat: Re: Kaseta adapter [ORT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 23:54:47 +0200, Tasiorsa napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^
    >
    > Wybacz Przemku nie ja zrobiłem orta :) Skopiowalem z aukcji allegro
    > jakiego agenta ktory zachwalal swoja kasete jako najlepsza :)

    To trzeba było oznaczyć, że to cytat. Czepiał bym się autora. :D

    [ Pijak jest prawdziwym filozofem, ponieważ myśli, że to świat kręci się ]
    [ wokół niego. (Faldheim) ]

  • 19. Data: 2011-07-22 13:49:39
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Animka pisze:

    > Line-In mam też w miniwieży z magnetofonem, to chyba byłoby można też
    > przez to gniazdko?
    > Tak tylko pytam, bo zastosowanie mi w zasadzie nie jest potrzebne.

    Nie, powinno być line Out, czyli wyjście sygnału.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2011-07-22 14:49:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tasiorsa" napisał:

    > Wybacz Przemku nie ja zrobiłem orta :) Skopiowalem z aukcji allegro

    Grzebiąc w śmietniku (analogia absolutnie nieprzypadkowa), warto założyć
    rękawice, a wyciągniętą stamtąd rzecz uprać przed użyciem...

    JoteR