  • 11. Data: 2011-03-28 14:10:24
    Temat: Re: Kawasaki vulcan 800 Classic
    Od: Lacroix <dariusz.gabrysiak@_NOSPAM_gmail.com>

    Niektórzy ludzie przypominają mi żuki gnojaki: Toczą przed sobą g...o, i
    smrodu nie czują... To wszystko na temat.

  • 12. Data: 2011-03-28 18:47:11
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    "za smietnikowa filozofia"
    "zuki gnojaki"
    "toczyc gowno"

    Koprofil?
    Obrzydlistwo :/

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2011-03-29 12:58:48
    Od: Lacroix <dariusz.gabrysiak@_NOSPAM_gmail.com>

    Wczytaj się dokładnie w wątek, a dopiero potem pisz, PÓŁINTELIGENCIE...

  • 14. Data: 2011-03-29 13:34:53
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Lacroix" <dariusz.gabrysiak@_NOSPAM_gmail.com> napisał

    > Wczytaj się dokładnie w wątek, a dopiero potem pisz, PÓŁINTELIGENCIE...
    >
    > --

    Niedosc ze koprofil - to jeszcze z sikacza.
    A fuuuuuuj!!!

    --
    Hinek

  • 15. Data: 2011-03-29 16:27:50
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-26 20:12, Kuczu pisze:

    > Zamiast z kolegami chlac wino za smietnikiem bylo sie jezykow obcych
    > uczyc !

    Tudziez kupic rometa lub wsk
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 16. Data: 2011-03-29 19:16:42
    Od: Lacroix <dariusz.gabrysiak@_NOSPAM_gmail.com>

    Stado przemądrzałych neandertalczyków...

  • 17. Data: 2011-03-29 20:35:09
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 29-03-2011 21:16, Lacroix pisze:
    > Stado przemądrzałych neandertalczyków...

    o tak!!
    to som fe brzydale!!
    i nie golom nuk!! :]
    fstrentne zwieżenta!!