    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 22 Sep 2019 12:05:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kiedy będzie milion rdzeni?
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 września 2019 18:09:03 UTC+2 użytkownik fir napisał:
> [...]
    czy to ostatnia wersja ale pamietam ze to dzialalo, i wersja opencl renderowania
    madelbrota byla najszybsza, pisalem o tym na grupie wiec jest o tym gdzies watek w
    2015)

    zbierac odznaki programistycznego skauta i wpisac opencl do cv to na pewno

    podzielona na co najmniej z 5 bardziej szczegolowych okreslen, np Tworca (tago albo
    tamtego, z zaznaczeniem ze taki tworca zajmuje sie tworzeniem czyli wymyslaniem jak
    to ma wygladac), Optymalizator (ktos kto optymalizuje juz napisany kod) i ew kilka
    innych np Teoretyk Programowanie (w szczegolnosci jezyka C albo jakichstam systemow)
    (cos czym sam sie sp[oro zajmowalem) i ew jeszcze pare innych (niezbyt jasne czy
    mozna np wprowadzic jakichstam projektanotow i implementatorow/klepaczy, Klepacza
    pewnie tak ale nie jestem pewien czy projektanta bo ja zwykle jak klepalem to projekt
    sie zmienial za to byc moze da sie wydzielic pojecie jakiegos Ogarniacza/Pomcnika

    > (czyli testera/pisacza dokumentacji, robicza archiwow, utrzymywacza stronki itd)
    >
    > z kolei wspominajas o Tworcy nie mam na mysli tzw Designera co bardziej pewne
    polaczenie Designera z prototypistą (dosyc ciezka robota, znam z zycia)

    > Z kolei zamiast projektanta ew mozna by wprowadzic moze Konceptualiste jest to tez
    mega ciezka robota z pogranicza Klepacza i Tworcy i polaga ona na
    wykonceptualizowaniu pewnych rozwiazan ktore pozniej z jednej strony mozna kodowac i
    prototypowac po stronie kodu a z drugiej widzialnie 'Designowac' i prototypowac po
    stronie widzialnej

    > dla mnie nadrzednym problemem jest w co inwestowac ile czasu by zdolac cos
    oryginalnego wykodowac, ze powtorze szypko

    > 1. Tworca
    > 2. Konceptualista
    > 3. Klepacz
    > 4. Pomocnik
    >
    > 5. Optymalizator
    > 6. Teoretyk

    emo mi przypomniala ze trzbby dodac chyba jeszcze funkcje powiedzmy Ucznia - kogos
    kto np czyta tutoriale i sie uczy, (np api) ale nie wiem czy nie dodac jej do
    pomocnika (bo tego pomocnika widze troche jak takiego googlatora - tak naprawde ta
    funkcje mozna by wydzielic tez w odrebna osobe, ktorej mozna by mowidz - znajdz mi to
    a to w dokumentacji/google i podaj mi jak np zrobic to a to (np przelaczyc okna na
    fullscreen itd - taka robota nie jest moim zdaniem w gesti Klepacza ktory i tak ma
    duzo do roboty)

    > dwu ostatnich mozna od biedy wywalic a newet i tego 3ciego od konca moze tez
    >
    > (o tyle dla mnie, jesli jakies dzialo mialoby byc moim celem te opencl spada z
    listy priorytetow)

    mniej tworca (sam mam sporo talentu do bycia teoretykiem ale tez odrebne pytanie ile
    warto w to inwestowac)