  • 11. Data: 2019-01-26 11:14:08
    Temat: Re: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 26 Jan 2019 10:50:41 +0100, Maciek wrote:

    > Dwie żony mogłyby być fajne, ale dwie teściowe...?

    Teściowa może być wspólna dla obu, tylko trzeba to dobrze rozplanować.

    Mateusz

  • 12. Data: 2019-01-26 11:19:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Teściowa może być wspólna dla obu, tylko trzeba to dobrze rozplanować.

    Albo znaleźć taka co jej się mamusia przeterminowała. Sorry w końcu
    piątkowo;)

    Shrek

  • 13. Data: 2019-01-26 11:31:39
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-25 o 22:46, Maciek pisze:

    > Czas pomału żegnać się z obecnym dzieciowozem, bo się sypie.
    >
    > Co wybrać? Kryteria wyboru następcy są takie:
    >
    > - auto używane, powiedzmy do 30 tys.
    > - w miarę odporne na korozję
    > - benzynowy silnik
    > - 5 (lub wiecej) miejsc, w tym przynajmniej 5 osobnych foteli
    > pełnowymiarowych
    > - rozsądne zaopatrzenie w części
    > - nie starszy niż 2007
    > - przerobione i przepłacone dostawczaki typu Multivan raczej odpadają
    >
    > Spalanie nieistotne, wygląd nieistotny, pojemność silnika nieistotna, Vmax
    > nieistotne, tzw. prestiż też mam gdzieś.

    Fiat Croma, owszem fotele nie są oddzielne ale miejsca ma dość dużo.
    Płyta Vectra C ale miejsca w kabinie znacznie więcej.
    Ford S-MAX też niestety bez oddzielnych foteli ale też miejsca dość dużo.
    Honda Odyssey trafia się z oddzielnymi fotelami przepastne wnętrze.
    Toyota Sienna j.w.

    Lewis

  • 14. Data: 2019-01-26 11:42:50
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 26 Jan 2019 11:19:48 +0100, Shrek wrote:

    > Albo znaleźć taka co jej się mamusia przeterminowała.

    To już ciężej - albo jak już, to sama jednostka także będzie z już mocno
    odległą datą produkcji... No i jest ryzyko że przeterminuje się równie
    szybko co mamusia.

    Zdecydowanie pewniej wybrać dwa egzemplarze z tej samej serii, z jeszcze
    nieprzeterminowaną mamusią (i na tej podstawie wyekstrapolować skutki
    procesu starzenia).

    Mateusz

  • 15. Data: 2019-01-26 11:45:02
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 26 Jan 2019 11:31:39 +0100, Lewis wrote:
    > Ford S-MAX też niestety bez oddzielnych foteli ale też miejsca dość
    > dużo.

    Mi tam wyglądają na oddzielne.

    https://www.autocar.co.uk/car-review/ford/s-max/inte
    rior

    Mateusz

  • 16. Data: 2019-01-26 11:52:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To już ciężej - albo jak już, to sama jednostka także będzie z już mocno
    > odległą datą produkcji...

    Wypadki chodzą po ludziach...

    > Zdecydowanie pewniej wybrać dwa egzemplarze z tej samej serii, z jeszcze
    > nieprzeterminowaną mamusią

    Ale wtedy ciężko je utrzymać w oddzielnych sandboxach;)

    Shrek

  • 17. Data: 2019-01-26 12:06:39
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 26 Jan 2019 11:52:34 +0100, Shrek wrote:

    > Ale wtedy ciężko je utrzymać w oddzielnych sandboxach;)

    A to wada? Takie jeżdżenie od jednej piaskownicy do drugiej męczące
    przecież jest. Że o ekologii nie wspomnę. Ale jak już wspominałem, to
    trzeba b. dobrze rozplanować, i niezwykle umiejętnie rozegrać już na
    etapie pre-selekcji. No i cechy osobnicze mają tu także niebagatelne
    znaczenie, wszak jednostki muszą być ze sobą ściśle kompatybilne.

    Mateusz

  • 18. Data: 2019-01-26 12:10:34
    Od: p...@g...com

    Smax bo Touran to przy nim pikuś tylko że spalanie będzie niemałe.

  • 19. Data: 2019-01-26 12:12:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to wada?

    Skoro pytał się dwa razy o samochód rodzinny, to znaczy że dwa sandboxy.

    > Takie jeżdżenie od jednej piaskownicy do drugiej męczące
    > przecież jest.

    Zawsze na swój sposób podziwiałem facetów co potrafią sobie tak
    zorganizować życie, że dwie laski się o sobie nie dowiedzą. Co by o
    takich nie pisać, to jedfnak zorganizowanie mają na najwyższym poziomie;)

> [...]
    > etapie pre-selekcji. No i cechy osobnicze mają tu także niebagatelne
    > znaczenie, wszak jednostki muszą być ze sobą ściśle kompatybilne.

    Daj spokój - dwie losowe baby się zaczną gryźć jak je razem zamkniesz, a
    ty tu o trójkącie na stałe... Takie rzeczy to tylko u muslimów, albo
    musisz mieć jakieś niesamowite zalety (ale mówimy o kolesiu co daje 20k
    na auto, więc opcja podstawowa - miliardera odpada, ty też nivą jeździsz;)

    Shrek

  • 20. Data: 2019-01-26 13:18:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Mi tam wyglądają na oddzielne.
    >
    > https://www.autocar.co.uk/car-review/ford/s-max/inte
    rior

    > Mateusz

    Hmm OK ja zrozumiałem że oddzielne to tzw fotele kapitańskie :) Jak w
    siennie :)

    Lewis