  • 11. Data: 2017-02-20 00:00:14
    Temat: Re: Klawiatura Esperanza EK111.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-19 o 23:33, neelix pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > No może poza brakiem działania kilku klawiszy. Pudełko było
    > "zaplombowane" więc raczej bubla sprzedawca nie wcisnął. Prędzej
    > producent. W Tracerze działały wszystkie klawisze m-medialne. Było ich
    > 30. Próbowałem naprawić klawiaturę ale szczęście trwało krótko. Fajna
    > była. Maybach to Maybach. :-) Były stery bo znalazłem w Programy ślad
    > z funkcją Uninstal.

    Specyfikacja

    * Długość przewodu: 1,5 m
    * 14 dodatkowych klawiszy
    * Wygodne pokrętło do regulacji głośności
    * Złącze: USB 2.0
    * Pobór prądu: poniżej 30 mA
    * Współpracuje z systemami:
    o Windows 98/2000/ME/NT/XP/MS
    o Windows VISTA
    o Unix
    o MAC OS 8.6 lub wyższy
    * Klawiatura obsługuje wszystkie wersje językowe.

    Opis
    Niezbędny element dla każdego komputera PC, trudno bez niej obsługiwać
    również minikomputery, w tym Raspberry Pi
    <http://botland.com.pl/zestawy-uruchomieniowe/972-ra
    spberry-pi-model-b.html> i
    Beaglebone Black
    <http://botland.com.pl/beagleboard/1505-beaglebone-b
    lack.html>. Oprócz
    standardowych klawiszy posiada 14 dodatkowych przycisków ułatwiających
    korzystanie z multimediów i Internetu oraz wygodne pokrętło do regulacji
    głośności.

    http://esperanza.pl/wsparcie,19,70.htm

    Nie ma sterowników do tej klawiatury.

    Tu jest driver:

    http://dojarka.net63.net/klawiatura-esperanza-ek111-
    driver.html

    --
    animka

  • 12. Data: 2017-02-22 22:31:10
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Jakie klawisze Ci nie działają i jaki masz system? Np. pod Windowsem nie
    > wszystkie klawisze multimedialne mogą dzialać. Sprawdż skróty do
    > klawiatury i je odptaszkuj.
    > Odinstaluj tą oraz poprzednią klawiaturę w Panelu strerowania i ponownie
    > uruchom komputer.
    > Zajrzyj w Pokaż ukryte Urządzenia. Moze tam siedzi jakaś starsza
    > klawiatura, której uzywałeś, więc ja odinstaluj.
    ----------------------
    Nie działają: Next, Previous, Stop, Play. WXP.

    neelix

  • 13. Data: 2017-02-23 00:18:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-22 o 22:31, neelix pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > ----------------------
    > Nie działają: Next, Previous, Stop, Play. WXP.

    To nie masz w zasadzie czym się aż tak przejmować. To masz w odtwarzaczu.
    Na swojej klawiaturze mogę momentalnie wyłączyć głośnik jak na jakiejś
    stronie ryknie mi samoistnie jakiś reportaż czy filmik, pogłośnić,
    przyciszyć, do przodu, do tyłu, start/pauza, wyszuikaj pliki, e-mail,
    świeci się punkcik jak jest włączony Caps Lock, przycisk uruchomienia
    przeglądarki internetowej. Wystarczy tego, szczególnie, że te przyciski
    są niepodświetlane i jak się chce skorzystac -to w ciemno trzeba trafić,
    bo klawiatura czarna.
    Klawiatura natec.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-02-26 22:10:09
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > niepodświetlane i jak się chce skorzystac -to w ciemno trzeba trafić, bo

    Nie lubię jak coś nie działa. Zawsze mam wrażenie, że to bubel. W Maybachu
    działało wszystko łącznie z Wordem, Excelem, itp.

    neelix

  • 15. Data: 2017-02-26 22:15:35
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > standardowych klawiszy posiada 14 dodatkowych przycisków ułatwiających
    > korzystanie z multimediów i Internetu oraz wygodne pokrętło do regulacji

    A co on mnie da? Zmieni coś?

    neelix

  • 16. Data: 2017-02-26 23:32:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-26 o 22:10, neelix pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie lubię jak coś nie działa. Zawsze mam wrażenie, że to bubel. W
    > Maybachu działało wszystko łącznie z Wordem, Excelem, itp.

    To zainstaluj ten sterownik jaki w poprzednim poście podałam. Jak dalej
    klawisze bedą bezczynne to najwyżej odinstalujesz ten driver.

    http://dojarka.net63.net/klawiatura-esperanza-ek111-
    driver.html

    Pozatym musisz/nie musisz sobie wybrać/wskazać swoją klawiaturę w Panelu
    sterowania.

    --
    animka