  • Data: 2009-05-09 07:41:11
    Temat: Re: Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera
    Od: Marcin <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > uwalona klawiatura, lepiej ją oddaj do sklepu bo ci załatwi płytę
    > główną. Różne ofiary padów USB spotykam kilka razy w miesiącu niestety.

    Ale podpinałem ją do kilku innych komputerów i wszystko działało. Z tego
    co udało mi się znaleźć w sieci to może być spowodowane wadą płyty
    głównej, kilka osób opisywało takie przypadki z urządzeniami USB na mobo
    Asusa. Po prostu nie będę wyłączał komputera z gniazda sieciowego i nie
    będzie problemu.