    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Klawiatura "podświetlana"
    Date: Fri, 10 Nov 2023 17:42:02 +0100

    W dniu 09.11.2023 o 18:23, RadosławF pisze:

    > Podświetlanie klawiatury.
    > Marketoidzi od dawna zarabiają na głupocie kupujących.
    > Bo wydaje im się oczywiste że produkt będzie spełniał właśnie ich
    > oczekiwania.

    Nie od dzisiaj wiadomo że zarobić najłatwiej na ordynarnym oszustwie.
    Klawiatura niby podświetlana, mięso pompowane wodą itd. Widzę że nie
    dość że popierasz takie metody to jeszcze krytykujesz oszukanych..

    atury-komputerowe/klawiatury/klawiatura-havit-kb878l
    -rgb

    > Poniżej stu złotych za klawiaturę mechaniczną to jest tanio.
    >

    > Pozdrawiam

    A czym się mechaniczna się różni od membranowej? Przyznam że tą kopiłem
    trochę z ciekawości, ale użytkowanie jej wcale nie dało odpowiedzi.
    Koszmarnie duży skok klawiszy jak u tych membranowych za 8zł.