    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Klawiatura "podświetlana"
    Date: Fri, 10 Nov 2023 17:54:47 +0100

    W dniu 10.11.2023 o 17:39, ptoki (ptoki) pisze:
> [...]
    >>> 2. Nie wiem czemu pytasz o to tutaj. Jak niezgodne z pudelkiem to reklamuj. Ja
    bym zwrocil i kupil dobre.
    >>> 3. Jak cie oleja i nie dadza zwrocic a same klawisze ci pasuja to se kup klawisze
    i wymien te co masz na takie co sa przezroczyste. No ale to bedzie inwestycja
    niestety.
    > O sprzecie a nie o prawie. Tu ci ludzie powiedza co mysla a nie do czego masz
    prawo.
    > Jak widac nikt nie zapytal co to za klawira, jaki ma opic na pudelku itp.
    >
    > Podswietlone klawisze sa podswietlone. Maja lampki od spodu? Maja. A to ze literki
    nie sa przezroczyste to juz inna sprawa.
    > Nie zebym bronil producenta czy sprzedawcy. Ale jak chcesz zwrocic to od obu zalezy
    czy ci kase oddadza. I narzekanie tutaj ci wiele nie pomoze bo nikt ci nie podyktuje
    pisma z reklamacja...

    > Imho nie sa zgodne ale na to nie ma definicji. Jak sprzedawca przyjmie i odda kase
    to jego decyzja.
    > Kopac sie z nim nie bedziesz bo nie warto.

    > A to juz inny aspekt. IMHO nieistotny. Mozna dostac klawiature za darmo i dokupic
    klawisze i to bedzie dobry dil jak klawiatura dobra.

    > Wiec zapytaj sie sam siebie czy klawisze dobre i czy warto inwestowac w keycapy.
    > A w miedzy czasie zareklamuj. Ryzykujesz ze kasy nie zwroca a klawire oddadza jak
    oplacisz przesylke. Tracisz kase na przesylke przynajmniej raz a potencjalnie dwa
    razy.

    O jakim prawie? Nie rozumiesz pytania do użytkowników podświetlanych
    klawiatur?