    From: RadosławF <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Klawiatura "podświetlana"
    Date: Fri, 10 Nov 2023 19:17:59 +0100

    W dniu 10.11.2023 o 17:42, Trybun pisze:

    > Nie od dzisiaj wiadomo że zarobić najłatwiej na ordynarnym oszustwie.
    > Klawiatura niby podświetlana, mięso pompowane wodą itd. Widzę że nie
    > dość że popierasz takie metody to jeszcze krytykujesz oszukanych..

    Metod nie popieram, ale oszukanych ganie za brak rozumu i niechęć
    do sprawdzenia co kupują. Nie sprawdziłeś, to teraz nie płacz
    jakim jesteś oszukanym dzieciakiem.

    atury-komputerowe/klawiatury/klawiatura-havit-kb878l
    -rgb

    > A czym się mechaniczna się różni od membranowej? Przyznam że tą kopiłem
    > trochę z ciekawości, ale użytkowanie jej wcale nie dało odpowiedzi.
    > Koszmarnie duży skok klawiszy jak u tych membranowych za 8zł.

    Swiczami które są często głośne ale dają komfort wiedzy kiedy klawisz
    "załapie".