-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
Date: Mon, 26 Oct 2009 22:03:28 +0100
Organization: -
Lines: 42
Message-ID: <3...@4...com>
References: <hc1c8f$sae$1@news.onet.pl> <hc1g7k$3ea$1@news.dialog.net.pl>
<hc1ggv$7ab$3@news.onet.pl> <hc21hk$cfe$1@news.dialog.net.pl>
<hc2379$rcn$2@news.onet.pl> <hc255v$ekr$2@news.dialog.net.pl>
<hc2an0$i1b$1@news.onet.pl> <hc3khm$8c6$1@news.dialog.net.pl>
<hc3np5$3p2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hc3oa2$af7$2@news.dialog.net.pl> <hc4dv6$hib$1@news.interia.pl>
<hc4qhs$udv$1@news.dialog.net.pl>
<n...@4...com>
<hc4skv$vdl$5@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1256590993 28245 82.143.187.50 (26 Oct 2009 21:03:13 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Oct 2009 21:03:13 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983337
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 26 Oct 2009 20:18:14 +0100, Pete wrote:
>W dniu 26.10.09 20:09, J.F. pisze:
>>>> Masz tą umowe na piśmie? jeśli masz i jest tam odpowiedni zapis....
>>> To raczej sprzedawca musi udowodnic, ze zgodzilem sie na 10h pracy...
>> Owszem, choc jak czytales - towar odpowiada wlasciwosciom cechujacym
>> towary tego rodzaju. Czyli jakim ? Zarowki do rzutnikow o trwalosci
>> rzedu 50h sa chyba ciagle jeszcze robione.
>
>Ale jeśli na lampie jest napis "żywotność 1500h"? a pada po 100h?
Jak tak obiecano, to umowa jest jasna.
>> No to teraz powoluj
>> bieglego i niech zeznaje ze rzutniki sa dwoch rodzajow, na malo trwale
>> zarowki, ktore sa tanie w wymianie, albo drogie lampy, ktore maja
>> trwalosc w tysiacach h liczona.
>Do jednego modelu projektora raczej nie ma lamp o trwałości 50h i 1500h?
Zarowki to zarowki, a lampy wyladowcze to lampy wyladowcze.
Ale tu nie chodzi o model, tylko jakie sa wlasciwosci znamienne dla
tego typu towaru, jesli sie nie umowiliscie dokladnie.
Jesli sedzia nie bedzie kobieta, to ma szanse biegly go przekonac ze
rzutnik na droga lampe powinien dluzej swiecic :-)
>> Druga sprawa .. jesli na wierzchu napisane ze gwarancja lampy nie
>> obejmuje .. to na co sie umowiliscie ? Ze bedzie dwa lata swiecic ?
>Nie rozmawiamy o gwarancji!!!
Rozmawiamy o umowie. Czyz nie byla taka ze rzutnik gwarant naprawi w
razie uszkodzenia przez 24 mies, ale lampe tylko przez 6 ?
>> A trzecia sprawa .. niech lampa peknie, i kto jest winien ?
>> Musi klient, ktory na pewno rzutnikiem wstrzasal ponad miare.
>
>Nie wiem czy widziałeś kiedykolwiek awarię lampy, ale w 99.99% wiąże się
>to z efektownym buuuum! :)
No to problem sie dla klienta utrudnia :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.09 21:11 J.F.
- 26.10.09 21:35 J.F.
- 26.10.09 22:06 tomekjot
- 26.10.09 22:14 tomekjot
- 27.10.09 07:23 Pete
- 27.10.09 07:30 Pete
- 27.10.09 07:34 Pete
- 27.10.09 07:37 Pete
- 27.10.09 08:03 tl
- 27.10.09 08:27 tomekjot
- 27.10.09 13:53 J.F.
- 27.10.09 16:19 J.F.
- 27.10.09 16:22 ToMasz
- 27.10.09 16:28 J.F.
- 27.10.09 16:28 ToMasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Awaria VM?
- Fałszywe alerty
- DPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z Orange
- Tapeta w Xiaomi
- 112
- Internet w Azji
- Się mi gówno przykleiło
- Tani darmowy manager plików
- Będzie Android z obsługą monitorów. Ciekawe bo to już było i się nazywało MHL
- Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
- Jak włączyć dźwięk startu Asystenta?
- MMSy
- hot spot traci connected device
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=