  • 11. Data: 2012-05-12 14:40:22
    Temat: Re: Kogoś już z tą Leiką po****** - czarnobiała cyfrówka
    Od: " StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dominik <u...@d...net.pl> napisał(a):

    > Za to zdecydowanie kogoś mocno powaliło, żeby puścić aparat za 20 tysięcy
    > i ciągle dawać ekranik 320x240 czyli 230kpix.

    Przeciez ma wizjer, wiec nie bedziesz galy wlepial w ekranik, jak Ci sie nie
    podoba to masz wybor:

    www.rp.pl/artykul/462716,874263.html

    Pozdrawiam malkontentow.
    StaM

  • 12. Data: 2012-05-13 03:09:29
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-05-12 14:40, StaM wrote:
    > Przeciez ma wizjer, wiec nie bedziesz galy wlepial w ekranik,

    I co z tego że ma wizjer optyczny?
    Wszystkie lustrzanki też mają i jakoś mogą mieć w miarę nowy ekran.

    > jak Ci sie nie
    > podoba to masz wybor:
    >
    > www.rp.pl/artykul/462716,874263.html

    Oba mi się nie podobają. Ale rzeczywiście jeśli chciałeś podkreślić jak
    leika technologicznie ma ten drobny detal ergonomiczny zaawansowany to Ci
    się udało.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 13. Data: 2012-05-13 07:47:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    StaM wrote:

    > Przeciez ma wizjer, wiec nie bedziesz galy wlepial w ekranik, jak Ci
    > sie nie podoba to masz wybor:
    >
    > www.rp.pl/artykul/462716,874263.html
    >
    > Pozdrawiam malkontentow.

    wiesz co...

    ten aparat kosztuje dość sporo kasy i zwykła przyzwoitość oraz uczciwość
    nakazywałaby producentowi sprzedawać produkt z najlepszych wnętrzem.
    Oczywiscie że prawdziwy user Leiki nie potrzebuje wyraźnego ekranu o dużej
    rozdzielczości ale z drugiej storny jakbym miał wydać taką kasę to czułbym
    sie lekko oszukany dostając taki ekranik.

    To nie jest malkontenctwo tylko dyskusja.

  • 14. Data: 2012-05-13 08:13:49
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, May 13, 2012 1:47:57 AM UTC-4, Marek Dyjor wrote:

> [...]
    > sie lekko oszukany dostając taki ekranik.
    >
    > To nie jest malkontenctwo tylko dyskusja.

    Czy w Polsce została wprowadzona jakaś nowa ortografia?
    Czy interpunkcje, tez zlikwidowano?

    Slon.

  • 15. Data: 2012-05-13 09:58:00
    Od: "StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dominik <u...@d...net.pl> napisał(a):

    > Oba mi się nie podobają. Ale rzeczywiście jeśli chciałeś podkreślić jak
    > leika technologicznie ma ten drobny detal ergonomiczny zaawansowany to Ci
    > się udało.

    Dlaczego? Ta za ponad dwa miliony, ma ksztalt nawijania sie filmu, bez zadnych
    wygibasow. Wysoka precyzja, w czasie gdy w Polsce centralnej i wschodniej
    przechodzilo sie z trudem z sierpa na kose.
    StaM

  • 16. Data: 2012-05-13 10:16:41
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    dominik napisał:
    > Za to zdecydowanie kogoś mocno powaliło, żeby puścić aparat za 20 tysięcy
    > i ciągle dawać ekranik 320x240 czyli 230kpix. Według mnie totalna porażka
    > bo dziś byle entry level ma przynajmniej 4x więcej. Leikę ciągle nie stać
    > na tak zaawansowaną technologię. Jak dla mnie porażka na całego, ale w
    > sumie to ciągle tylko lift M9, a M10 to pewnie będzie za 5 lat.

    Jak zwykle chodzi o koszty. Podejrzewam, że zmiana matrycy to sama
    matryca plus 2-3 kości na płycie głównej aparatu - fistaszki. Natomiast
    przeprojektowanie obudowy to już znacząca robota. Przy spodziewanym
    rynku na ten aparat - nawet z ich cenami - mogłoby to się znacząco odbić
    na spodziewanych zyskach.

    m.

  • 17. Data: 2012-05-13 12:43:50
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-05-13 07:58:00 +0000, "StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Dlaczego? Ta za ponad dwa miliony, ma ksztalt nawijania sie filmu, bez zadnych
    > wygibasow. Wysoka precyzja, w czasie gdy w Polsce centralnej i wschodniej
    > przechodzilo sie z trudem z sierpa na kose.

    Coś Ci się porąbało. Sier vs kosa to nie wojna technologiczna tylko
    światopoglądowa.
    Kosy w Polsce używali no kto? Kosynierzy w XVIII.
    Używanie sierpa do żniw wynikało z tego, że ludzie wierzyli iż boskiego
    daru jakim jest zborze i pośrednio chleb, nie wolno pozyskiwać kosą, bo
    kosą śmierć żniwuje. A siano dla bydła pozyskiwało się w trakcie
    sianokosów, wykonywanych kosą.
    Nie ma to nic wspólnego z technologią.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-05-13 12:47:29
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeprojektowanie obudowy to już znacząca robota. Przy spodziewanym
    > rynku na ten aparat - nawet z ich cenami - mogłoby to się znacząco odbić

    A może o niezawodność?
    Haselblad skasował produkcję X-Pan-a po wejściu norm ROHS, nie dając wiary w
    trwałość nowych spoiw.
    Może Leica wybrała taki wyświetlacz kierując się jego długoletnim
    funkcjonowaniem bez oszalałych pikseli?

  • 19. Data: 2012-05-13 12:53:53
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wygibasow. Wysoka precyzja, w czasie gdy w Polsce centralnej i wschodniej
    > przechodzilo sie z trudem z sierpa na kose.

    Zapomniałeś opisać, co zrobiono z młotami, porzuconym przez oswobodzicieli
    spod tyranii polskich panów.
    A ich poprzednicy (wprawdzie nie czerwoni, ale to żadna różnica) wywieźli na
    strategiczne pozycje w czasie I wojny fabrykę Ginsberga:
    http://mradamczyk.one.pl/polskie/fos.htm
    I po jakimś czasie mogli się chwalić nim jako swoją produkcją.

  • 20. Data: 2012-05-13 15:30:43
    Od: " StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin [3M] <m...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > http://mradamczyk.one.pl/polskie/fos.htm
    > I po jakimś czasie mogli się chwalić nim jako swoją produkcją.

    Musze niesmialo przypomniec, ze nasi sasiedzi, wtedy czechoslowacy, obecnie
    produkuja dobrze sprzedajaca sie na calym swiecie Skode, podejrzewam z wielkim
    zyskiem, i juz dawno zapomnieli tamten systemie.
    pozdrawiam goraco StaM