-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
anger.ac.uk!not-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
Date: Tue, 15 Sep 2020 10:03:26 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rjq00v$ac0$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <a...@g...com>
<rjptnk$8qr$1$horizn@news.chmurka.net>
<3...@g...com>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Injection-Date: Tue, 15 Sep 2020 09:03:27 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="10624";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
In-Reply-To: <3...@g...com>
Content-Language: en-GB
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684751
[ ukryj nagłówki ]On 15/09/2020 09:42, WS wrote:
> On Tuesday, September 15, 2020 at 10:24:22 AM UTC+2, K wrote:
>
>> Od afery z VW wiadomo, ze Mercedes jest drugim najwiekszym oszustem w
>> tej kwestii. Urzednicy ustalili normy, ktorych nie da sie spelnic, a
>> producenci naginaja rzeczywistosc. Ale nadchodzi nowe, ograniczenia
>> predkosci w walce ze smogiem.
>
> Ale zdaje sie te normy dokladnie opisuja przebieg testu, wiec to, co wychodzi nie
ma szans byc zgodne z rzeczywistoscia ;)
> Przy CO2 jest raczej dosc prosto: googiel podpowiada, ze z litra benzyny powstaje
2.35kg CO2, czyli jak pali 10 litrow na 100km to wychodzi 235g /km, zeby bylo 28g to
musialby spalac troche ponad litr ;)
>
> Podobnie jest z podawaniem spalania, tzn. nie udaje sie usiagnac katalogowego ;)
> bo producent osiagnal je jadac z gorki max dozwolonym nachyleniu, samochodem
oproznionym ze wszystkiego (waga) i pewnie jeszcze min. wymagana norma ilosc paliwa w
baku ;)
>
Dlatego dolozmy, EGR, dpf, adblue i 50 innych filtrow/dopalaczy, aprzed
samym testem dolejmy do paliwa i oleju jakiegos uszlachetniacza z tesko
aby nagiac rzeczywistosc i przejsc test. Caly system jest do dupy.
Oderwany od rzeczywistosci urzednik ustala normy, a producent nie
protestuje tylko zaczyna kombinacje.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.20 11:16 WS
- 15.09.20 18:11 J.F.
- 15.09.20 22:36 Poldek
- 15.09.20 22:38 Poldek
- 16.09.20 00:06 RadoslawF
- 16.09.20 07:38 Przemek Jedrzejczak
- 16.09.20 07:50 Przemek Jedrzejczak
- 16.09.20 08:48 RoMan Mandziejewicz
- 16.09.20 10:23 K
- 16.09.20 20:16 Shrek
- 17.09.20 09:39 Poldek
- 17.09.20 09:41 Poldek
- 17.09.20 10:04 Myjk
- 17.09.20 10:22 Myjk
- 17.09.20 10:44 Przemek Jedrzejczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-25 Wrocław => Java Developer <=
- 2024-04-25 Kraków => AI Specialist <=
- 2024-04-25 Berlin => Solution Architect (secure communication and IoT solutions)
- 2024-04-25 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-04-25 Problemy TSMC cd
- 2024-04-25 Kraków => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-25 Katowice => Service Leader/PLC Programmer with German <=
- 2024-04-25 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-04-25 Białystok => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-04-25 Wrocław => Head of Sales (IT services/products field) <=
- 2024-04-25 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-04-25 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-04-25 Warszawa => Business Development Manager <=