  • 11. Data: 2010-10-23 17:53:09
    Temat: Re: Kongres, barwy...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 23 Oct 2010 19:38:16 +0200 osobnik zwany Szuwaks
    wystukał:

    > Witam,
    >
    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > A kiedy nie byłby samozwańczy? -:)

    jakby go ustawą powołali jak związki sportowe ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2010-10-23 18:02:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-23 19:37, Szuwaks pisze:
    > Witam,
    >
    > Użytkownik "N1" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja też nie, ale ja nie jestem motocyklistą :)
    >
    > http://www.klubymotocyklowe.pl/index.php

    Jestem ciekaw kiedy zaktualizuja liste klubow-czlonkow. Bo taka malo
    aktualna jest.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2010-10-23 22:29:19
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > jakby go ustawą powołali jak związki sportowe ;)

    No super :), tylko po co?

    Szuwaks

  • 14. Data: 2010-10-23 22:30:11
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jestem ciekaw kiedy zaktualizuja liste klubow-czlonkow. Bo
    > taka malo aktualna jest.

    Może warto zwrócić im na to uwagę?

    Szuwaks

  • 15. Data: 2010-10-23 23:00:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 24 Oct 2010 00:29:19 +0200 osobnik zwany Szuwaks
    wystukał:

    no po nic :)

  • 16. Data: 2010-10-24 07:24:25
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-10-23 19:53:09 +0200, masti said:

    > Dnia pięknego Sat, 23 Oct 2010 19:38:16 +0200 osobnik zwany Szuwaks
    > wystukał:

    > jakby go ustawą powołali jak związki sportowe ;)

    i tu trafiłeś w sedno.

    I tak to dziadki stwierdziły: zrobimy se organizację i będziemy
    zakazywać innym puki nie wstąpią do nas.
    --
    Glub

  • 17. Data: 2010-10-24 08:32:58
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Może warto zwrócić im na to uwagę?

    Warto. Zwrócisz?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 18. Data: 2010-10-24 08:35:58
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > I tak to dziadki stwierdziły: zrobimy se organizację i będziemy
    > zakazywać innym puki nie wstąpią do nas.

    Tak a propos dziadków.
    Wczoraj w T.R.Wam leciały "Rozmowy niedokończone" z uczestnikami Rajdu
    Katyńskiego.
    Jak przy gitarze śpiewają "O mój rozmarynie" czy coś takiego -
    pomyślałem, że można by się pośmiać. Ale dla mnie było mało śmieszne.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 19. Data: 2010-10-24 08:48:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 23 Paź, 19:37, "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote:

    > http://www.klubymotocyklowe.pl/index.php

    Tak patrząc na tą stronę odnoszę wrażenie, że to klubowanie jest hobby
    samym w sobie a motocykle są tylko dodatkiem do tego wszystkiego...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2010-10-24 08:57:06
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-20 12:46, Szuwaks pisze:

    > Całość:
    > http://www.warszawa.pl/Moto/800,6331,0,1,0,0-Kongres
    _MC_Poland.html

    Siema,

    osz Ty w mordę! Chciałem sobie zrobić własne logo na skórę, obowiązkowo
    na plecy a teraz normalnie strach się bać, że i mi się dostanie, za
    "niezapytanie"... ;)

    Latem zupełnym przypadkiem byłem z kumplem na imprezie w salonie HD
    (Wawa), gdzie oczywiście byli też "ometkowani". Pomijam fakt, że gdy
    wszyscy stali grzecznie w kolejce po żarcie czy piwko, to "ometkowani" z
    jakże groźnymi minami wpie...li się do wodopoju poza kolejnością, ale ze
    względu na ich kamienne wyrazy twarzy nikt nie śmiał zwrócić uwagi.
    Za to ubaw mieliśmy po pachy... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175