  • 1. Data: 2012-09-19 19:56:52
    Temat: Koniec sezonu
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Witam

    No i skonczylem sezon. A wlasciwie skonczyla za mnie pewna Pani w peugeocie.
    Zatrzymalem sie zeby przepuscic auto ze swojej prawej a Pani nie zauwazyla,
    ze motocykl przed nia stoi. W efekcie rozpieprzony tyl i caly prawy bok.
    Strat w ludziach nie ma chyba bo motong tylko wyjechal spode mnie i zaczepil
    mnie podnozkiem pasazera za noge. Moze to i lepiej bo obaj skonczylismy na
    glebie. Inaczej zostalbym stojac jak glupek na srodku skrzyzowania bez
    motocykla pod tylkiem.
    I smutna refleksja numer 1.
    Gdybym zapieprzal jak glupi i nie zwracal uwagi na przepisy to pewnie
    zjechalbym z tego skrzyzowania zanim ten facet z prawej sie do niego
    dotoczyl i ucieklbym przed zagapiona pania. Dojechalbym spokojnie do domu i
    stawilbym sie w Iwicznej 6.10 a tak mam za swoje. ;)
    I smutna refleksja nr 2
    Mozna jezdzic ostroznie i uwazac na innych ale nie mozna miec oczu z tylu
    kasku.

    BTW gdzie spojrzec czy nie przesunal sie wachacz? Dostalem centralnie w
    opone i pod zadupek. Opona nie ma bicia a przynajmniej ja tego nie czuje.

    pozdrawiam i zycze oczu dookola glowy zeby Was nic do konca sezonu nie
    zaskoczylo.

    --
    Bartek Kacprzak rozbitek
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 2. Data: 2012-09-19 20:15:46
    Temat: Re: Koniec sezonu
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-19 19:56, Bartek Kacprzak pisze:

    > I smutna refleksja numer 1.

    > I smutna refleksja nr 2

    (...)

    Obie refleksje zupełnie bez sensu. Zakładam, że to przez szok, w którym
    pewnie ciągle jesteś.

    --
    MN

  • 3. Data: 2012-09-19 21:09:40
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Ważne żeś cały,moto się wyklepie albo i nie:-)
    Pewnikiem pod szkodę całkowitą podejdzie.
    Na ślepe kury nie ma rady,jak się da omijać z daleka.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2012-09-19 21:32:40
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ważne żeś cały,moto się wyklepie albo i nie:-)
    > Pewnikiem pod szkodę całkowitą podejdzie.
    No tego sie obawiam. A szkoda bo drugiego takiego egzemplarza chyba juz nie
    kupie.
    Mimo penknientej ramy :)

    > Na ślepe kury nie ma rady,jak się da omijać z daleka.
    No tej sie nie dalo, zaskoczyla mnie z tylu.

    BTW jestem ciekaw jak do sprawy podejdzie Uniqa. Mam nadzieje, ze ich nazwa
    nie bierze sie z Uniqa'j odpowiedzialnosci.

    pozdr

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 5. Data: 2012-09-19 22:05:48
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > BTW jestem ciekaw jak do sprawy podejdzie Uniqa. Mam nadzieje, ze ich
    > nazwa nie bierze sie z Uniqa'j odpowiedzialnosci.
    ===============================

    Koniecznie się pochwal (albo chociaż poskarż).
    A co do zajścia to zapewne nie masz problemu ze znalezieniem pozytywów TYLKO
    takiej szkody.
    Choć moto szkoda...

    Pozdrawiam - JK.

  • 6. Data: 2012-09-19 22:21:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-19 21:32, Bartek Kacprzak pisze:

    > Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No tego sie obawiam. A szkoda bo drugiego takiego egzemplarza chyba juz
    > nie kupie.
    > Mimo penknientej ramy :)
    Nikt Ci nie zabroni zatrzymać moto,tylko odliczą wartość gruzu.
    > No tej sie nie dalo, zaskoczyla mnie z tylu.
    He he,ostanio widziałem taką co dwupasmówkę tyłem atakowała(przy sporym
    ruchu,wiadukt)cipa zjazd przejechała.
    > BTW jestem ciekaw jak do sprawy podejdzie Uniqa. Mam nadzieje, ze ich
    > nazwa nie bierze sie z Uniqa'j odpowiedzialnosci.
    Szybko się przekonasz,mają 30 dni na załatwienie sprawy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2012-09-24 17:21:37
    Od: "TasmaN" <tasman[@]gsxf[.]pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Normalna refleksja przy wkurwie na caly swiat ;))
    Gdybym ja zap... konkretnie a nie jechal przepisowo to tez bym w rowie nie
    wyladowal... ale za to moze w czarnym worku kilka km dalej.

    I tu sie po czesci zgodze.
    REALNIE nie da sie NON-STOP na 100% kontrolowac wszystkiego dookola podczas
    jazdy.
    (pisze niektore wyrazy z capsem z uwagi na obecnych tu niektorych
    fetyszystow lapania za slowka ;p )

    Najwazniejsze ze nic Tobie sie nie stalo. Sprzet sobie zrobisz z czasem i
    byc moze
    (jak w moim przypadku) bedziesz bardziej zadowolony z 'po' niz 'przed' :))

    ---
    TasmaN

  • 8. Data: 2012-09-24 17:30:07
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >BTW jestem ciekaw jak do sprawy podejdzie Uniqa. Mam nadzieje, ze ich nazwa
    >nie bierze sie z Uniqa'j odpowiedzialnosci.

    Wiesz jak jest, oni dzielą się na dział wyłudzania składek i dział odmowy
    wypłat odszkodowań.
    Standardowa konstrukcja firmy ubezpieczeniowej. Na pewno nie można godzić
    się na pierwsza wycenę to raz i jak będzie szkoda całkowita podniosą wartość
    wraku.
    I zazwyczaj mało znają się na motocyklach.

    Szczęście w nieszczęściu ze obyło się bez strat w ludziach.

    Buniek
    miastowe CBF 500

  • 9. Data: 2012-09-27 12:23:22
    Od: b...@g...com

    W dniu środa, 19 września 2012 19:57:24 UTC+2 użytkownik Bartek Kacprzak napisał:
    > Witam
    >

    > No i skonczylem sezon. A wlasciwie skonczyla za mnie pewna Pani w peugeocie.

    I niestety nie skonczylo sie bez strat :/
    Rentgen pokazal pekniecie obrotnika i urwanie zebu w tym kregu z przemieszczeniem.
    Nosz krrrww bez interwencji n-chirurga sie nie obejdzie. Jestem ciekaw ile potrwa
    usztywnienie tego dziadostwa. Mial juz ktos cos podobnego?

    A wydawalo sie, ze to taka w sumie pierdola :(

    pozdrawiam
    Bartek

  • 10. Data: 2012-10-01 11:30:30
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 27 września 2012 12:23:22 UTC+2 użytkownik b...@g...com
    napisał:

> [...]
    usztywnienie tego dziadostwa. Mial juz ktos cos podobnego?

    > A wydawalo sie, ze to taka w sumie pierdola :(

    Zdrowia zycze!
    Zapytaj moze Kefira. On mial wszystko. ;-P

    Gawron
    AT