eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaRe: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio) › Re: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio)
    Subject: Re: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio)
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Date: Sat, 7 Mar 2020 23:11:14 +0100

    W dniu 2020-03-06 o 03:57, Slon pisze:
    > Jestes wlasnie takim przyslowiowym wioskowym glupkiem z cierniem w odbycie.
    > Lata temu pisalem, ze rozpieprze wasze grupowe towarzystwo.
    > Po kolei wymiatalem was z tej grupy.
    > Teraz potwierdziles wioskowy glupku, ze mialem racje.
    > Ciagle jestes niedojebem, nie potrafiacym skorzystac z moich dobrych rad.

    A widzisz, dobrze zrobiłeś, że przyłożyłeś się do rozpieprzenia tego
    dogorywającego skansenu pełenego trolli, alkoholików piszących dyrdymały
    po nocach i przeciętniaków nie mających nic do zaoferowania poza
    awanturą na temat kolejnej premiery (które nota bene już chyba nikogo
    nie podniecają). Marnowało się tu sporo utalentowanych ludzi. Znaleźli
    sobie ciekawe miejsca i zajęcia. Choć bądźmy szczerzy, i tak by zdechło,
    z tobą lub bez więc specjalnie nie masz powodów do dumy.

    Skoro jest okazja, bo zaglądam tu już raz na kilka lat, zapraszam innych
    zaglądających na moją nie tak już nową inicjatywę, która ostatnio
    nabiera odsłon:
    www.youtube.com/AdamSmialek

    Ciebie też zapraszam, marna istoto, żebyś zobaczył, że niektórzy jednak
    lubią swoje życie :)