  • 11. Data: 2020-03-08 13:58:19
    Temat: Re: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio)
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, March 7, 2020 at 7:41:19 PM UTC-5, Starzec z Gór wrote:

    > Naprawdę? Wybacz, ale reklamowanie się na cmentarzu przystoi kamieniarzom.
    > Pozdrawiam Marcin

    Przeciez on z kazdym swoim wpisem, udowadnia, ze jest imbecylem.
    Ciagle wyglada, ze jemu pozostala juz tylko modlitwa o zdrowie.

    Slon

  • 12. Data: 2020-03-08 14:02:55
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, March 7, 2020 at 8:41:48 PM UTC-5, Uncle Pete wrote:

    > No nie, sami odeszliście i przez was z grupy zrobił się skansen. Jakoś
    > zawsze tobie sympatyzowałem, ale po tych słowach już nie mogę.

    On chyba nie ma swiadomosci, ze jest kretynem.
    Niektorym zabralo to wiele czasu, zeby to zauwazyc.

    Slon

  • 13. Data: 2020-03-08 14:05:18
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, March 8, 2020 at 6:35:03 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:
    > Cmentarz to znakomite miejsce do reklamowania wielu rzeczy. Bardzo
    > niedocenione.

    Chlopino, ty juz przechodzisz samego siebie.
    Nawet ja myslalem, ze siegniesz takiego dna.

    Slon

  • 14. Data: 2020-03-08 14:52:49
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, March 8, 2020 at 6:35:03 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:
    > No sorry, ale ostatnich kilka lat życia tej grupy to były głównie
    > awantury, dyrdymały i zabłąkane oferty viagry. Odeszliśmy właśnie
    > dlatego, że wrzuty czegoś wartościowego były ignorowane albo komentowane
    > przez kretynów. Jaki taki poziom (jaki taki, bo bzdury były zawsze)
    > skończył się mniej więcej 10 lat temu.
    >
    > Inna sprawa, że miejsc dyskusji o tematyce foto praktycznie rzec biorą
    > już nie ma. Jest pełno grup sprzętowych, ale ile można.

    Ty kmiocie nie pojmujesz, ze byles I jestes jednym z najbardziej zainteresowanych
    robieniem szamba na tej grupie.
    Nawet teraz "wpadles tu calkiem przypadkiem", bo poczules,
    ze bedziesz mial okazje delektwac sie smrodem tutejszego szamba.

    Jak widac, tesknisz do tego i jak sam zaznaczyles,
    od czasu do czasu sprawdzasz, co tu sie dzieje,
    by w odpowiednimn momencie przycupnac na gownie,
    ktorego gdzie indziej ci byc moze brakuje z powodu cenzurowania.

    Odnosnie zas twojego reklamowania sie tutaj, to tylko swiadczy,
    ze masz tak nikle zainteresowanie, ze musisz robic to na takim cmentarzu,
    ktorym to niby pogardzasz.
    Dna siegales juz oddawna, ale teraz, to juz go przebijasz i spadasz ponizej.
    Moje milosierdzie blizniego, wzbudza wspolczucie nad takim niedolega umyslowym,
    jakim jestes.

    Slon

  • 15. Data: 2020-03-08 19:23:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-07 o 23:11, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > Skoro jest okazja, bo zaglądam tu już raz na kilka lat, zapraszam innych
    > zaglądających na moją nie tak już nową inicjatywę, która ostatnio

    Dzięki :)

    Jakoś do tej pory nie bardzo rozumiałem, jak można siedzieć i gapić się
    na materiały na Youtube.
    Teraz, po obejrzeniu kilku Twoich materiałów już wiem: można :D

    Jest tylko jedno co mnie nieco irytuje, ale to już raczej nie tutaj.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2020-03-08 21:57:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Jakoś do tej pory nie bardzo rozumiałem, jak można siedzieć i gapić się
    > na materiały na Youtube.

    Po cichu się przyznam: ja też tam nic nie oglądam ze współczesnych
    produkcji ;)

    > Jest tylko jedno co mnie nieco irytuje, ale to już raczej nie tutaj.

    O, tam jest dużo niedostatków i jestem tego świadomy. Ale to czysto
    amatorska i niesponsorowana działalność.

  • 17. Data: 2020-03-08 22:56:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-08 o 21:57, Janko Muzykant pisze:
    > O, tam jest dużo niedostatków i jestem tego świadomy. Ale to czysto
    > amatorska i niesponsorowana działalność.

    Jak będziesz przygotowywał odcinek o waveblasterach, to mogę poszukać
    moją Yamahę i Ci pożyczyć do nagrania - o ile Ci się przyda. Wersja ISA.
    Tyle, że u rodziców w domu będę dopiero końcem marca.

    BTW: Jak można sterować urządzeniem w złączu ISA przez Midi?

    Inne pytanie:
    W Win95 i programie Midisoft Recording Session (program 16-bitowy)
    mogłem wysyłać komunikaty SysEx przez MIDI na Yamahę TG100, Korga M1
    albo coś innego.

    Teraz pracuję na Win7/x64 i nie mam programu, który by chciał wysyłać SysEx.
    Ale też mam dwie niewiadome: zmiana interface MIDI (teraz M-AUDIO
    Midisport 4x4) i inne programy do obsługi MIDI. Ale raczej interface
    midi powinien być "przezroczysty" dla komunikatów - on w zasadzie działa
    jak switch.
    Wydaje mi się, że to bardziej kwestia programu.
    Nie siedziałem w tym przez blisko 20 lat, trochę wiedzy mi w
    międzyczasie uciekło.
    Podpowiesz jakiś program typu edytor nut obsługujący SysEx?

    W wolnej chwili sprawdzę stary Midisoft Recording Session w emulatorze.
    Albo uruchomię jakiś stary komputer z Win98 - jeszcze ich trochę mam.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2020-03-08 23:30:29
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, March 8, 2020 at 4:57:26 PM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > Po cichu się przyznam: ja też tam nic nie oglądam ze współczesnych
    > produkcji ;)

    > O, tam jest dużo niedostatków i jestem tego świadomy. Ale to czysto
    > amatorska i niesponsorowana działalność.

    Zabrzmialo jak wyznanie pewnego slynnego elektryka o ksywce "bolek".
    On tez ksiazek nie czytal ale twierdzil, ze sam bedzie je pisal.

    Jestes po prostu, ofiara peknietego kondoma?

    Slon

  • 19. Data: 2020-03-09 08:59:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2020-03-08 o 22:56, Adam pisze:
    > Jak będziesz przygotowywał odcinek o waveblasterach, to mogę poszukać
    > moją Yamahę i Ci pożyczyć do nagrania - o ile Ci się przyda. Wersja ISA.
    > Tyle, że u rodziców w domu będę dopiero końcem marca.

    Dzięki, będę pamiętać jakby co.

    > BTW: Jak można sterować urządzeniem w złączu ISA przez Midi?

    Budując im to złącze sterowane jakimś arduino czy innym procesorem.
    Generalnie jest to równoległa magistrala, łatwa do zasymulowania.

> [...]
    > międzyczasie uciekło.
    > Podpowiesz jakiś program typu edytor nut obsługujący SysEx?

    Musiałbym pogrzebać, bo swoje sysexy wysyłałem przy okazji Sonarem, ale
    to duży kombajn. Chyba wszystkie duże mają taki moduł. Natomiast osobne
    apki to muszą pracować z nowym systemem, też od lat nie używałem.

    Stary dobry winamp powinien nadal dać radę, tylko oczywiście on nie
    czyta, a jedynie wysyła.

  • 20. Data: 2020-03-09 09:20:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Zabrzmialo jak wyznanie pewnego slynnego elektryka o ksywce "bolek".
    > On tez ksiazek nie czytal ale twierdzil, ze sam bedzie je pisal.

    A wiesz, że już napisałem? O polskim emigrancie, który trafił do Stanów
    w 68 roku. Ale jemu, w przeciwieństwie do ciebie, wyszło. Dziś jest
    szanowanym starszym panem :)

    Tak w ogóle całkiem ładny ten Nowy Jork, ale jak się ma pieniądze. Więc
    trochę nie dziwię ci się, że cię żółć zalewa.

    http://przypadkiadama.com/temp/wspomnienia_emigranta
    .jpg