  • 31. Data: 2011-08-07 21:07:40
    Temat: Re: Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 12:38:30 +0200, neoniusz napisał(a):
    > Auto wykrywa czy pilot jest na zewnatrz czy w srodku. Jak jest w srodku,
    > to nie zamkniesz. Nawet jak jeden pilot jest w bagazniku, a drugiego
    > masz w kieszeni.

    Czyli co - nie mozna zabrac na urlop zapasowego kluczyka w bagazu ?

    J.

  • 32. Data: 2011-08-07 21:10:38
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Bydlę pisze:
    > On 2011-08-07 14:52:30 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki

    CFRcx3wodnzjL7w

    > Aż się wtrącę - to dlaczego nie napisałeś, że tam szukałeś, i że wyniki
    > są nieaktualne?
    > ;>

    Fakt, mogłem napisać :-)

    > A poza tym - napisałeś wyraźnie:
    >
    > On 2011-08-07 10:04:01 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Dostałeś odpowiedzi, ale usiłujesz obrazić tych, którzy ci odpisali...
    > ;>>>

    Jak to obrażam? Ja grzecznie dziękowałem za pomoc i dobre chęci :-)

    Seco

  • 33. Data: 2011-08-07 21:11:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-07 21:07, J.F. pisze:

    > Czyli co - nie mozna zabrac na urlop zapasowego kluczyka w bagazu ?

    Wyprzedziłeś moje pytanie - zawsze zabieram zapasowe kluczy na dalszą
    podróż właśnie w bagażu. Dzięki temu nawet jak się zatrzaśnie jeden
    komplet w samochodzie to zawsze można otworzyć drugim (zakładam, że
    nie dojdzie do zamknięcia dwóch w samochodzie). Tutaj się zaskoczyłem
    - wygląda na to, że wszystkie kluczyki trzema mieć przy sobie.
    Teraz pytanie kto stosuje takie rozwiązania...

  • 34. Data: 2011-08-07 21:12:37
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Jacek pisze:
    > Wystarczyło napisać, że "Google nie pomaga", a nie pyszczyć teraz.

    Racja, mogłem :-)

    > Wróżką nie jestem i w myślach nie czytam (na szczęście może).

    A dlaczego przyjąłeś, że nie googlałem, zamiast przyjąć, że googlałem ? :-)

    > Mam nadzieję, że szwagier chociaż sześciopak Broka postawił ;-)
    > Jacek

    Właśnie leci z browarem od strony zachodzącego słońca :-)

    Pozdrawiam

    Seco

  • 35. Data: 2011-08-07 21:13:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.08.2011 Andy Niwiński <a...@i...pl> napisał/a:

    > ADAC już od dawna jest w Polsce. Centrala jest w Poznaniu, dzwonisz i po
    > godzince masz pomoc

    OK, ale przyjeżdża facet w żółtym samochodzie ADAC, czy jakiś podwykonawca?
    --
    Samotnik

  • 36. Data: 2011-08-07 21:17:10
    Temat: Re: Otwarty :-) Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Tak z ciekawości - ile kosztowała operacja?

    70 zwykłych browarów w tutejszym sklepie :-( czyli 250 zł. Ale
    niedziela, express i dojazd z Koszalina.

    Seco

  • 37. Data: 2011-08-07 21:18:14
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    J.F. pisze:

    > Wytrychem czyli udajac klucz, czy jakies sztuki typu kliny itp stosowal ?

    Dwa wytrychy jak "we filmie" jeden do zapadek, drugi do przekręcenia.

    > A to nie mogl mu bagaznika otworzyc ? :-)

    A nie wiem :-)

    Seco

  • 38. Data: 2011-08-07 21:38:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 18:00:31 +0200, Bydlę napisał(a):

    > A czy jest jakaś różnica między tą kierowcy, a pasażera?
    > (zastanawia mnie, czemu ta jes tańsza)

    Akurat nie jest tańsza, ale łatwiej się do szybiarza jedzie bez szyby
    pasażera.

    --
    ___________ (R)

  • 39. Data: 2011-08-07 22:49:01
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> wrote in message
    > Szwagier zatrzasnął kluczyki w bagażniku Passata b6.
    >
    > Zanim pojedzie z lawetą do ASO, może macie jakiś pomysł/namiar na kogoś
    > z Koszalina/Słupska kto umie otworzyć auto?
    >
    > Ewentualnie czy ten passat zamknięty na alarm blokuje wewnętrzne klamki?
    > Możemy wytłuc tylna boczną małą szybę, ale czy da się otworzyć drzwi z
    > klamki. Ewentualnie czy wcisniecie jakimś drutem przycisku otwierania
    > drzwi coś pomoże.
    >
    > Jak macie jakiś namiar na fachowca, prosił bym o sms, sześcset dwa,
    > siedemset pięćdziesiąt pięć, siedemset jeden.
    >
    > Seco

    Dziwnym trafem ja też kiedyś koło darłówka (w dąbkach) zatrzasnałem kluczyki
    w bagażniku. Poradziłem sobie sledziem od namiotu ale to nie był passat b6.
    Jezeli gościu otwierał przez wkładkę wytrychami to prawdziwy fachowiec chyle
    czola. Passata otwiera się klinami i poduszką. Niestety druty z wieszaka w
    tym modelu nie mają zastosowania.

    hk

  • 40. Data: 2011-08-07 22:49:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.08.2011 20:37, megrims pisze:

    > W centrach handlowych są pralnie 5'a sec. Wieszają tam garnitury
    > na takich wieszakach z drutu. Takim drutem odpowiednio wygiętym
    > otworzysz całkiem wiele modeli aut.

    Szczegolnie jak ma deadlock.