  • 1. Data: 2019-04-21 11:42:44
    Temat: Która opinia jest prawdziwa?
    Od: "Ewa" <.@.>

    Szukam TU, w którym warto by było ubezpieczyć mój samochód.
    Korzystne ceny w stosunku do wybranych opcji (AC, NNW, Assistance)
    proponuje firma Gothaer. Postanowiłam więc sprawdzić opinie.
    Na stronach:
    https://gothaer.ubezpieczenie.com.pl/opinie_o_towarz
    ystwie/0,0.html
    https://www.ebroker.pl/banki-opinie/gothaer-towarzys
    two-ubezpieczeniowe/37
    opinie są odstraszające. Czyżby to wszystko zamieszczała konkurencja?
    Natomiast na stronie
    https://www.gothaer.pl/nagrody-i-wyroznienia
    Informacje o corocznych nagrodach i wyróżnieniach, też podobno opartych
    na opiniach klientów.

    Jaka jest prawda?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2019-04-21 12:58:57
    Temat: Re: Która opinia jest prawdziwa?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości
> [...]
    > Natomiast na stronie
    > https://www.gothaer.pl/nagrody-i-wyroznienia
    > Informacje o corocznych nagrodach i wyróżnieniach, też podobno

    Miałem raz z nimi do czynienia, chodziło o kilka stówek po wypadku na
    nartach córki. Ubezpieczenie było tanie i gówno warte. Omijać z daleka.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2019-04-21 16:37:32
    Od: Sławek <s...@p...onet.invalid.pl>

    W dniu 21.04.2019 o 11:42, Ewa pisze:
> [...]
    > https://www.gothaer.pl/nagrody-i-wyroznienia
    > Informacje o corocznych nagrodach i wyróżnieniach, też podobno opartych

    Jaka jest prawda to nie wiem, ale miałem do czynienia z tym
    ubezpieczycielem.
    Zdarzyło mi się nadziać na poprzedzający samochód i trzeba było
    skorzystać z AC.
    Sprawa została załatwiona dość szybko - tzw. szkoda całkowita. Parę
    telefonów, przesłane skany dokumentów i dostałem przelew w zadowalającej
    mnie wysokości.
    To moje raczej pozytywne doświadczenie, inni mogli mieć gorsze.

    --
    Sławek

  • 4. Data: 2019-04-21 17:36:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-04-21 11:42, Ewa wrote:
> [...]
    > https://www.gothaer.pl/nagrody-i-wyroznienia
    > Informacje o corocznych nagrodach i wyróżnieniach, też podobno opartych

    Mam u nich OC/AC, w zeszłym roku za ich pośrednictwem likwidowałem
    szkodę z OC sprawcy metodą bezgotówkową. Pierwotna wycena była
    oczywiście 2 razy niższa niż realny koszt naprawy, ale warsztat z nimi
    się dogadał. Generalnie było szybko i sprawnie, nie wiem, jak byłoby z
    AC. No i gdybyś chciał nie naprawiony samochód, a gotówkę do ręki...

  • 5. Data: 2019-04-21 18:20:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > Korzystne ceny w stosunku do wybranych opcji (AC, NNW, Assistance)
    > proponuje firma Gothaer. Postanowiłam więc sprawdzić opinie.

    Trzymaj się z daleka.
    Poprzednia nazwa to PTU, chyba najgorszy ubezpieczyciel z jakim miałem
    kontakt.

    Miałem stłuczkę z klientem u nich ubezpieczonych - wypłacili nawet nie
    połowę rzeczywistej wartości szkody, nie reagowali na odwołania, w końcu
    zapłacili prawie 3 razy więcej, wliczając koszty sądowe i zastępstwa
    procesowego, ale po procesie w dwóch instancjach.

  • 6. Data: 2019-04-21 18:52:35
    Od: t-1 <t...@d...pl>

    W dniu 2019-04-21 o 11:42, Ewa pisze:

    > Jaka jest prawda?

    Zasada jest prosta.
    OC w najtańszej.
    AC w najlepszej.

  • 7. Data: 2019-04-21 19:17:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-04-2019 o 18:52, t-1 pisze:

    > Zasada jest prosta.
    > OC w najtańszej.
    > AC w najlepszej.

    Nie opłaca się.
    Różnice w OC są minimalne, a pakiet wychodzi dużo taniej.

    Tydzień temu kupiłem pakiet w cenie takiej samej, jak rok wcześniej
    płaciłem za samo AC.

  • 8. Data: 2019-04-21 20:04:59
    Od: t-1 <t...@d...pl>

    W dniu 2019-04-21 o 19:17, Cavallino pisze:

    > Nie opłaca się.
    > Różnice w OC są minimalne, a pakiet wychodzi dużo taniej.
    >
    > Tydzień temu kupiłem pakiet w cenie takiej samej, jak rok wcześniej
    > płaciłem za samo AC.

    Tak też myślałem, a zastosowałem zbytni skrót myślowy.
    W najtańszej gdy samo OC.