  • 31. Data: 2011-10-15 10:12:19
    Temat: Re: Ktora siec co ma unikalnego
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-14 14:10, Krystek pisze:
    > 2011-10-14 09:40, Pendrive wysłał(a) wiadomość:
    >
    > Do mnie MMS-y na telefon w Orange nie dochodziły (i można je było
    > obejrzeć po zalogowaniu się na konto abonenta na portalu Orange) w
    > sytuacji gdy telefon był wyłączony, a ktoś wysłał SMS, lub też telefon
    > znajdował się poza zasięgiem. Wtedy faktycznie trzeba było oglądać MMS-y
    > na portalu.

    u mnie nawet jak stalem kolo nadajnika , trzy rozne konta boku ze mnie
    glupa robili

    P.

  • 32. Data: 2011-10-15 11:43:14
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A co - prace z marketingu piszesz, czy zastanawiasz sie nad najlepszym
    > wyborem do duzej firmy ? :-)
    Ani - ani :)
    Zreszta jesli bylaby praca, to raczej z wykorzystania technicznych
    mozliwosci GSM przez operatorow, a nie z marketingu :)

    Ale jakby tak zebrac wszystkie mozliwosci, ktore "gdzies" sa a gdzie
    indziej nie, mozna byloby (byc moze) przymusic tych operatorow ktorzy nie
    oferuja danej uslugi - by sie u nich pojawila. Choc watpie.
    Raczej jako "podrecznik wyboru sieci" - nie wedlug ceny, nie wedlug tego
    kto lepszego celebryte zatrudnil do reklamy, tylko wedlug tego co kupujemy
    (jakie mozliwosci kupujemy, za co placimy).

    Taki FAQ w tej grupie mi sie zamarzyl... Tabelka z mozliwosciami
    technicznymi wiersz po wierszu, a kolumny to kolejne sieci.

    Zebranie tego co do tej pory padlo:

    Bramka email do SMS: Plus
    Bramka web do SMS w danej sieci, bezplatna i bez reklam: Plus
    Bramka web do SMS w danej sieci, bezplatna: Orange
    (Era miala koniecznosc logowania, teraz nie wiem)
    Poczta glosowa na e-mail: Play, Orange
    wiadomosć sms na e-mail: Play
    kopia SMSow na email: Play
    Alias do numeru: Play, Orange (Extra Numer)
    Darmowy SMS (class0) do kazdej sieci w swiecie wiadomosc ze chce
    porozmawiac + pare znakow informacji: Play
    SMS o kosztach polaczenia w Prepaid: Orange, Plus, Mbank
    SMS o nieodebranych polaczeniach (wazne gdy telefon poza siecia byl): Plus
    (jako nadawca figuruje numer ktory dzwonil), Tmobile
    Dostep do MMS via WWW: Orange

    Ostrzezenia:
    Polaczenia glosowe UMTS w Orange nie dzialaja
    MMS "rzadko dochodzae" w Orange

  • 33. Data: 2011-10-15 12:12:40
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 15 Oct 2011 11:43:14 GMT, Piotr Karocki napisał(a):

    > Taki FAQ w tej grupie mi sie zamarzyl... Tabelka z mozliwosciami
    > technicznymi wiersz po wierszu, a kolumny to kolejne sieci.

    FAQ było już wiele, problem w tym, że szybko się dezaktualizują, w dodatku
    trzeba wyszukiwać zmiany w różnych dziwnych promocjach, bo oczywiście
    zgrywusi najlepsze oferty wprowadzają jako promocje.
    Choćby ostatni przykład ważności konta. Jeszcze 2 miesiące temu najlepszą
    siecią dla bardzo mało dzwoniących był Play, bo 5 zł przedłużało wazność o
    rok. Teraz już to się zmieniło.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 34. Data: 2011-10-15 18:39:43
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > siecią dla bardzo mało dzwoniących był Play, bo 5 zł przedłużało wazność o

    Oj, te dwa miesiące, to coś nie bardzo się zgadza. wRodzinie chyba już
    znacznie wcześniej miało dwuletnią ważność konta po doładowaniu. Fakt,
    że sieć niszowa, ale jednak.

    --
    Grzexs

  • 35. Data: 2011-10-15 21:41:15
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

> [...]
    >
    > Zebranie tego co do tej pory padlo:
    >

    > Bramka web do SMS w danej sieci, bezplatna: Orange
    Orange ma też multiboxa - "osobistą" bramkę (bezpłatnie 30 SMS/mies do
    wszystkich, także zagranicznych, można dokupić).

    > wiadomosae sms na e-mail: Play

    Czy chodzi o możliwość wysłania SMSa na e-mail przez spec numer
    ("bramkę"( gdzie adresat maila jest zawarty w treści sms? Bo jęsli tak,
    to chyba W3 też to ma i to od b. dawna.

    Przemek

  • 36. Data: 2011-10-15 22:04:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przemysław Kowalik <p...@a...pl> wrote:

    > Czy chodzi o możliwość wysłania SMSa na e-mail przez spec numer
    > ("bramkę"( gdzie adresat maila jest zawarty w treści sms? Bo jęsli tak,
    > to chyba W3 też to ma i to od b. dawna.

    Nie. Dostajesz smsa od kogos na komorke, a jego kopie dostajesz mailem.

    a.

  • 37. Data: 2011-10-16 09:48:05
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:
    > FAQ było już wiele, problem w tym, że szybko się dezaktualizuja, w
    > dodatku trzeba wyszukiwać zmiany w różnych dziwnych promocjach,

    A co ma promocja do tego? Chodzi o mozliwosci techniczne...

    Powiedzmy, bramka taka, ze jak wyslesz email na +...@t...plusgsm.pl
    to ten email przychodzi jako SMS do numeru xxxxx. Bramka istnieje w Plusie
    od samego poczatku, tj. od 1996 roku. W innych sieciach tego nie ma, nigdy
    nie bylo, moze kiedys bedzie. Przez 15 lat nic sie nie zmienilo.
    "starosc" uslugi widac w tym, ze dzieli na pojedyncze SMSy (po 170
    znakow), dopuszcza tylko dwa kolejne; email HTMLowy dochodzi nazwijmy to 'w
    trybie dump' (albo view source), ale dziala.

    Chodzi o to, co moze _pod_wzgledem_technicznym_ (albo konfiguracyjnym)
    osiagnac operator. Nie chodzi o to, jak i za ile to sprzeda klientom.

  • 38. Data: 2011-10-16 10:35:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 16 Oct 2011 09:48:05 GMT, Piotr Karocki napisał(a):

    > A co ma promocja do tego? Chodzi o mozliwosci techniczne...

    A co ci po możliwościach technicznych z których nie możesz skorzystać?
    Np. Plus od prawie zawsze wspierał ALS. Co więcej - nawet wmuszał to w
    pewnym okresie pracownikom. I co z tego? Rzecz jest niedostępna dla
    klientów. Nie bo nie.
    A to tylko jeden z wielu przykładów

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 39. Data: 2011-10-16 11:58:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > od samego poczatku, tj. od 1996 roku. W innych sieciach tego nie ma, nigdy
    > nie bylo, moze kiedys bedzie. Przez 15 lat nic sie nie zmienilo.

    A kiedys plus sobie cos pomysli, i zlikwiduje. I sie okaze ze nie
    gwarantowal.
    No dobra, bylo tych 15 lat, to moze bedzie nastepne 15 lat.

    Bramki internetowe mieli wszyscy ... i wszyscy troche poblokowali.

    > Chodzi o to, co moze _pod_wzgledem_technicznym_ (albo konfiguracyjnym)
    > osiagnac operator. Nie chodzi o to, jak i za ile to sprzeda klientom.

    Osiagnac to moze bardzo wiele. Tylko mu sie nie chce/za drogo to kosztuje.
    I skupia sie na uslugach przynoszacych zysk.

    ot takie np przekierowanie SMS. Nikt nie oferuje.

    J.

  • 40. Data: 2011-10-17 08:53:41
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Bramki internetowe mieli wszyscy ... i wszyscy troche poblokowali.
    Naprawde? Bramke email->SMS mieli wszyscy?
    Bramke WWW->SMS owszem. Era kazala sie logowac, Orange doklejal
    reklamowki, Plus dawal czysty tekst.
    Jedno i drugie jest bramka internetowa...

    > ot takie np przekierowanie SMS. Nikt nie oferuje.
    Zalezy jakie przekierowanie - SMS na email akurat wlasnie ktos ma.