  • Data: 2009-02-25 12:44:21
    Temat: Re: Który monitor wybrać?
    Od: Maru <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik pisze:
    > poszukaj w produktach LG
    > chyba jako jedyna firma dają pełna gwarancję na wypalone pixele na 30
    > dni (jeśli jakis padnie - wymiana LCD)
    > a własnych doświadczeń mogę polecić L227WT ale jak widzę, kosztuje on
    > obecnie około 900 zł :(
    >
    > Dominik

    Z Philipsem chyba będzie już kiszka, bo w Vobisie model 22" już w
    zasadzie poza zasięgiem, a 20" też już niewiele zostało. Ale z LG
    wypatrzyłem model LG W2252TQ-PF -- 700 pln, wprawdzie tylko na
    zamówienie w sklepie komputerowym, ale chyba wart zastanowienia?
    Nie wiem co sądzić o marce GateWay, model HD 2201 HDMI/DVI/HDCP (cena
    730 pln).