  • Data: 2009-03-12 21:51:34
    Temat: Re: Ktory tuner najlepszy do nagrywania z TV?
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Glownie chce poprzerzucac z tasm VHS stare nagrania itp.

    > A moze lepiej zainwestowac w stacjonarna nagrywarke? Czy jakos nagranego
    > materialu bedzie wtedy lepsza?

    O przechwytywaniu i ustawieniach samego Virtual Dub :-) można dłuuugo
    gawędzić. Dlatego ograniczę się do minimum:
    Jeżeli nie masz doświadczenia w przechwytywaniu obrazu na komputerze -
    polecam nagrywarkę stacjonarną.
    Wersja niskobudżetowa - nagrywarka TV300 za około 60 pln, a do tego dysk
    IDE, i słownik niemiecki lub włoski :-). Jest sporo opisów tego recordera -
    mam, sprawdziłem, od tej pory z pogardą patrzę na kartę do przechwytywania
    obrazu w komputerze, nie martwię się przeplotem, który zobacze tylko na
    monitorze CRT i TV, a na LCD jst niewidoczny. Oczywiście nagrywa programy
    według timera. Wada - nie posiada nagrywarki DVD - trzeba dysk przepinać do
    komputera.
    Czy jakość będzie lepsza? Można polemizować, ale na sprzęcie który posiadam
    (a nie jest on najwyższej klasy) stwierdziłem że jest lepsza (subiektywnie,
    więc w polemiki się nie wdaję)
    Wersja droższa - kamera cyfrowa z wejściem VIDEO, plus jakaś nagrywarka do
    programow z kablówki.
    Najdroższa - CASABLANCA do zgrywania plus jakaś nagrywarka do programow z
    kablówki :-)

    Resume - wystarczy sama nagrywarka - może nawet ta najtańsza z HDD.

    Pozdrrr... Reksio