  • 1. Data: 2011-04-26 06:38:10
    Temat: Ku przestrodze - nie jezdzijcie na pamiec :)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Wybralem sie wczoraj na poligon, na rozgrzeweke postanowilem pokonac
    pewien podjazd. W zwiazku z tym napedzilem sie odpowiednio a na koncu
    podjazdu zamiast spodziewanej polanki, ktora byla tam jeszcze tydzien temu
    spotkal mnie ogromny dol wykopany przez robotnikow budujacych pobliskie
    bloki. Bylem pewny, ze sie polamie ale i ja i detek dzielnie to znieslimy
    a po tym jak opadla adrenalina to nawet fotke zrobilem. No i przy okazji
    wykonalem swoj najdluzszy skok na motocyklu...

    https://picasaweb.google.com/pklimek/Enduro_Wiosna#5
    599506426176568050
    https://picasaweb.google.com/pklimek/Enduro_Wiosna#5
    599506730411558466

    W sumie to nie wiem jak mozna to podsumowac :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2011-04-26 06:44:50
    Temat: Re: Ku przestrodze - nie jezdzijcie na pamiec :)
    Od: daro <d...@o...pl>

    Piotr Klimek pisze:

    > W sumie to nie wiem jak mozna to podsumowac :)

    O k....a!
    --
    d.

  • 3. Data: 2011-04-26 06:48:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 26 Kwi, 08:38, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > spotkal mnie ogromny dol wykopany przez robotnikow budujacych pobliskie
    > bloki. Bylem pewny, ze sie polamie ale i ja i detek dzielnie to znieslimy

    Należy cieszyć się, iż nie nadziałeś się na gotowy blok :]

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 4. Data: 2011-04-26 06:53:02
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    x.net...

    >Hej,
    >Wybralem sie wczoraj na poligon, na rozgrzeweke postanowilem pokonac

    śnieg ?

  • 5. Data: 2011-04-26 06:55:28
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał :

> [...]
    > https://picasaweb.google.com/pklimek/Enduro_Wiosna#5
    599506730411558466

    > W sumie to nie wiem jak mozna to podsumowac :)

    http://satanizm.eu/czaRownik-ofiarUje-Kota-W-kregu

    Choć zawsze mogło być gorzej, np. ktoś mógłby tam zaparkować czołg.

    --
    ARO
    transalp

  • 6. Data: 2011-04-26 07:08:31
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 26 Apr 2011 08:53:02 +0200) ktos podajacy sie za blur
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > śnieg ?

    Nie, sniegu nie bylo.

  • 7. Data: 2011-04-26 07:34:28
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 25 Apr 2011 23:48:15 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Lisciasty
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Należy cieszyć się, iż nie nadziałeś się na gotowy blok :]

    Albo na cos takiego...
    http://www.obwodnica-wroclawia.pl/images/zad2a/20090
    213/08_l.jpg

    Kupe szczescia mialem, tylko nie za bardzo mozna z tego jakas nauke
    wyciagnac.

  • 8. Data: 2011-04-26 08:01:04
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Klimek pisze:

    > Kupe szczescia mialem, tylko nie za bardzo mozna z tego jakas nauke
    > wyciagnac.

    Można. Pierwsza rundka powinna być rozpoznawcza. Wydaje mi się, że
    większość tak robi.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2011-04-26 09:35:25
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-26 10:01, Piotr Rezmer pisze:

    > Można. Pierwsza rundka powinna być rozpoznawcza. Wydaje mi się, że
    > większość tak robi.

    Trochę jak ze skakaniem do nieznanej wody.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 10. Data: 2011-04-26 09:41:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 26 Apr 2011 10:01:04 +0200) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Można. Pierwsza rundka powinna być rozpoznawcza. Wydaje mi się, że
    > większość tak robi.

    Jak jezdzisz po torze motocrosowym to tak, ale przy typowej jezdzie
    enduro "przed siebie" to ciezko sprawdzic co sie znajduje za kolejna
    gorka/zakretem, bo z zalozenia przejezdzasz tamtedy tylko raz.
    A ta gorke znalem bo jest przy samym wjezdzie na poligon.

    Ale oczywiscie masz racje, gdybym sie polamal to bylaby to tylko i
    wylacznie moja wina.