  • Data: 2014-04-23 00:57:08
    Temat: Re: Kuchenka indukcyjna i piekarnik
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1h2pf07f65mnh$.1w4tz0g3ppwxi$.dlg@40tude.net...
    > Podlacze sie pod temat - jak to sie podlacza ?
    > Cos pamietam watek, ze latwo to uszkodzic
    >
    > Moc 7kW, wiec raczej na 3 fazy, kabelki ma 4 - jeden ochronny, wiec
    > domyslam sie ze "w trojkat", mimo tego ze jeden kabelek niebieski.
    > A dokladniej to pewnie mostek 3f na wejsciu.
    > Instrukcja montazu nic o tym nie pisze, tylko jaka dziure wyciac w
    > blacie.

    Jakie kolory maja dwa pozostale kabelki?
    Bo niebieski to zero... wiadomo. Normalnie "faza" to brazowy...
    Ten ochronny, co wspomniales, to normalnie zielony z zóltym paskiem?

    Ja sadze ze podzielili grzalki po prostu miedzy dwie fazy...
    Pierkarnik i broiler jedzie na jednej fazie a plyta górna na drugiej.
    Bo jak sie w kuchni jednoczesnie gotowalo i pieklo w piekarniku to
    pewnie za duzo mocy na raz kuchnia pobieralaby (> 16A @ 230VAC).

    > Wtyczki nie ma ... przykrecona na stale ma byc, czy sa jakies
    > zgrabniejsze wtyczki i gniazdka 3f, bo kojarze tylko te
    > przemyslowo-budowlane.

    Moja "Amica" w Krakowie tez nie miala wtyczki...
    Przykrecona z obu stron do takiej plastikowej kostki wiszacej
    na drutach wychodzacych ze sciany - niezbyt "pro" to wyglada.
    Równiez zdziwilem sie jak chcialem kuchnie mamie odsunac przy
    porzadkach od sciany. Ale dzis nie pamietam ile drutów kuchnia miala.