  • 31. Data: 2016-09-21 07:00:34
    Temat: Re: Kupno używanego samochodu - co dalej - procedury
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > No cel pewnie taki żebyś sobie nie dorobił trzeciej tablicy na bagażnik
    > rowerowy tak łatwo :)
    >
    > Nie mówiąc o drugim komplecie tablic na drugi samochód.

    No i jak? Skuteczne?
    Jest to jakis duzy, rzeczywisty problem?

  • 32. Data: 2016-09-21 08:04:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 21 Sep 2016 05:00:34 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > No i jak? Skuteczne?
    > Jest to jakis duzy, rzeczywisty problem?

    A czy w urzędniczym świecie to jest istotne?
    Ważne że "stworzono system" i że "są zabezpieczenia".

  • 33. Data: 2016-09-21 08:28:21
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 20.09.2016 o 23:13, Budzik pisze:

    > Fajne :)
    > Jeden nic nie zdziała, ale jak tak zrobi 1000 to moze coś się ruszy.
    No, jak znam życie, to wprowadzą przepis, że masz przynieść czyste...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 34. Data: 2016-09-21 09:13:41
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-09-21 o 08:28, LEPEK pisze:

    > No, jak znam życie, to wprowadzą przepis, że masz przynieść czyste...

    Już dawno jest taka tabliczka...

    M.

  • 35. Data: 2016-09-21 09:18:57
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-09-20 o 19:30, J.F. pisze:
    > Ba - urzedy czesto przyznaja spersonifikowane z wlasnej inicjatywy:-)

    Jakie? A może zantropomorfizowane? :)

    MSPANC

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2016-09-21 10:50:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA689EB38117C9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Fajne :)
    > Jeden nic nie zdziała, ale jak tak zrobi 1000 to moze coś się ruszy.

    W urzędzie na Pradze Południe w Warszawie ruszyło się i zrobili oddzielną
    dużą umywalkę do mycia tablic. Jest nawet karteczka ze strzałką. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 37. Data: 2016-09-21 11:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddd d...@f...pl ...

    > tak, ale skoro nie ma różnicy to po co przepłacać - a co najgorsze
    > marnować czas w urzędzie.
    > Ostatnio przerejestrowałem dwa auta - bo to jedno stanie w kolejce, a
    > w jednym z nich chciałem żeby się pojawił wpis "hak"
    > Gdyby nie to, że dostałem bilecik od znajomego, którego tam spotkałem
    > przypadkiem, ale nie miał już czasu czekać, to sprawy bym nie
    > załatwił, mimo że byłem tam ok. 11:00
    > Poza tym aut nie przerejestrowuję - teraz jedno będę musiał, bo się
    > miejsce na pieczątki skończyło i przez to od pół roku przeglądu nie
    > robię...

    Troche różnicy jednak jest - np. ewentualny mandat przyjdzie do
    poprzedniego właściciela.

  • 38. Data: 2016-09-21 11:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Już dawno jest taka tabliczka...

    Tabliczka? Jakis wyciąg z ustawy? :)

  • 39. Data: 2016-09-21 11:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > A czy w urzędniczym świecie to jest istotne?
    > Ważne że "stworzono system" i że "są zabezpieczenia".

    Rozmawiamy z punktu widzenia ludzi a nie urzedników.

  • 40. Data: 2016-09-21 12:03:57
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-09-21 o 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Tabliczka? Jakis wyciąg z ustawy? :)

    W ustawie też pewnie nie ma nic o pobieraniu numerka z kolejkomatu, a
    bez niego nic nie załatwisz.