eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLOL "Porażka programu polskich samochodów elektrycznych. Będą... chińskie" › Re: LOL "Porażka programu polskich samochodów elektrycznych. Będą... chińskie"
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LOL "Porażka programu polskich samochodów elektrycznych. Będą...
    chińskie"
    Date: Wed, 8 Feb 2023 18:46:03 +0100

    On Wed, 8 Feb 2023 15:34:17 +0000, K wrote:
> [...]
    kich-samochodow-elektrycznych-beda-chinskie/

    > ciekawe ile osob tam zatrudnionych faktycznie mialo wiedze w temacie i
    > cos robilo,

    Mam glupie wrazenie, ze niewielu.
    Ale w sensie takim, ze od poczatku było nastawienie "projekt kupimy".
    Co tez wymaga pracy, wiedzy w temacie itp - tylko w temacie kupowania
    projektow.

    > a ile osob to byly pisowskie slupy do dojenia kasy, ktora
    > pozniej wplaca na kampanie.

    A tu sie nie wypowiem, bo nie wiem.
    Ale pewnie wielu.

    Ale jedno mnie ciekawi - Mateuszowi sie wydawalo, ze on tu może
    "narodowy polski samochód" zrobić, czy to od początku było zagranie
    pod publiczkę i przekręt na srednią skalę?

    Czy moze faktycznie - zrobic się da, ale nie w gronie polityków i
    kolesiow.

    Musk przeciez Teslę zrobił..

    J.