  • 11. Data: 2014-11-15 13:27:09
    Temat: Re: LTE a IP
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Budzik
    > naskrobał(a):

    > Wielorazowe, na dodatek zarówno użyszkodnik kompa z baza danych jak i
    > klienta to nie sa informatycy żeby wiedzieli czego szukac po stronie
    > serwera. Jak zadaje pytanie dotyczace np. aktualnego IP to po drugiej
    > stronie słuchawki słysze olbrzymi "znak zapytania" :)))

    Łącza przez sieci telefonii komórkowej nie nadają się do podłączania
    serwerów.

  • 12. Data: 2014-11-15 13:49:47
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Poldek
    naskrobał(a):

    > Łącza przez sieci telefonii komórkowej nie nadają się do podłączania
    > serwerów.

    No to mnie teraz pocieszyłeś.
    Ciekawe co powie producent programu z http://mp.pl
    Program to eMpendium.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz na ulicach berlina dokarmiał ukradkiem niemieckie dzieci.

  • 13. Data: 2014-11-15 14:18:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu>

    > Łącza przez sieci telefonii komórkowej nie nadają się do podłączania
    > serwerów.

    Zależy jakie. Jest przynajmniej jedna oferta stałego i rutowalnego adresu IP

  • 14. Data: 2014-11-15 16:10:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 15 Nov 2014 13:27:09 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:
    > Łącza przez sieci telefonii komórkowej nie nadają się do
    podłączania
    > serwerów.

    No popatrz, prawie zniknąłeś mój serwer podłączony od 5 lat przez
    eranet i modern gsm.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2014-11-16 11:05:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Nov 2014 16:10:40 +0100, Marek napisał(a):
    > On Sat, 15 Nov 2014 13:27:09 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    >
    > No popatrz, prawie zniknąłeś mój serwer podłączony od 5 lat przez
    > eranet i modern gsm.

    Ale co, masz osobny VPN ?

    Poza tym co to za serwer, z laczem 14400 :-)

    J.

  • 16. Data: 2014-11-16 12:27:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 16 Nov 2014 11:05:39 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale co, masz osobny VPN ?

    Nie, własny apn ze stałym IP.

    > Poza tym co to za serwer, z laczem 14400 :-)

    Powiedział co wiedział. Normalnie hsdpa/hsupa. Download z serwera na
    poziomie 1 Mbit, upload na serwer 5-7 Mbit.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2014-11-16 20:43:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Nov 2014 12:27:59 +0100, Marek napisał(a):
    > On Sun, 16 Nov 2014 11:05:39 +0100, "J.F."
    > Nie, własny apn ze stałym IP.

    To mialem na mysli ... trzeba zalatwiac extra.

    > Powiedział co wiedział. Normalnie hsdpa/hsupa. Download z serwera na
    > poziomie 1 Mbit, upload na serwer 5-7 Mbit.

    Ano tak, przywidzialo mi sie ze napisales "od 15 lat".
    Wtedy hsdpa nie bylo :-)

    J.

  • 18. Data: 2014-11-23 11:55:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Marek wrote:
    > podłączania
    > No popatrz, prawie zniknąłeś mój serwer podłączony od 5 lat przez eranet
    > i modern gsm.

    To, że jeden Marek ma serwer na eranet, bo się nazałatwiał, napisał
    podań, naużerał i dodatkowo dopłacił i jest z tego dumny, to jeszcze nie
    świadczy o tym, że eranety i inne podobne nadają się do podłączania
    serwerów, bo się nie nadają. Nadają się do przeglądania fejsa,
    odebrania/wysłania maila, ew. zrobienia przelewu przez bank i to tyle.

  • 19. Data: 2014-11-24 00:48:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 23 Nov 2014 11:55:21 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:
> [...]
    > świadczy o tym, że eranety i inne podobne nadają się do podłączania
    > serwerów, bo się nie nadają. Nadają się do przeglądania fejsa,

    Przesadzasz, zwykła usługa załatwiona jednym tel. do BOK.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2014-12-01 23:08:14
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Marek wrote:
    > jeszcze nie
    >
    > Przesadzasz, zwykła usługa załatwiona jednym tel. do BOK.

    Ale dopłacasz za to, czy nie?
    Masz SIMa z abonamentem co miesiąc, czy prepaida?

    Być może da się załatwić jednym telefonem do BOK, chociaż brzmi to
    trochę niewiarygodnie. Ale jestem przekonany, że trzeba mieć abonament i
    co miesiąc dopłacać kilka złotych ekstra do tego abonamentu za taki
    dodatkowy ficzerek.