  • 1. Data: 2013-09-19 11:58:08
    Temat: Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
    Od: m...@g...com

    Dzień dobry grupo,

    od tygodnia poszukuje laptopa do zadań głównie biurowych, wcześniej korzystałem z
    Acera Aspire 5520 z procesorem Amd x64 1,6GHz 2 GB DDR2 i było całkiem znośnie.

    Zależy mi tylko na:

    Matrycy minimum 15,6 cala
    Minimum 3 wyjścia USB, w tym jedno USB 3.0!
    Wyjście HDMI
    Kamera internetowa nie mniejsza niż 1Mpix

    I teraz uwaga, szukałem na NOTEBOOKCHECk procesora z najniższym TDP 15, 17 Watt z
    racji chęci utrzymania jak najniższej temperatury i energii pobieranej przez laptop
    (mam je długo włączone). O tyle fajnie, bo znaleziony procesor mogłem odszukać na
    skąpcu (porównywarka cen) w różnych laptopach.

    Oglądam w wolnej TV naziemną w HD na laptopie i zależy mi na 2 wątkach takiego
    procesora.

    Mam dużą liczbę zakładek programów (Word, Mozilla) , więc stawiam na pamięć ram,
    najlepiej z 1600Mhz, min 4 GB.

    http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/7701978
    ASUS, Pentium 2117U 1,8, 17Watt! Ivy B.DDR 1600Mhz z możliwościa rozbudowy do 16GB!
    Tylko te dwa wyjścia USB porażają! :(

    Wzialbym nawet http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/4200775
    MSI AMD E2-1800, wzialbym nawet ten, ale nie ma wyjscia USB 3.0! Ale ten wyglad jest
    super :) i sie zastanawiam po prostu zeby odpuscic z tymi liczbami w lektronice.

    przeszukalem sklepy:
    proline.pl
    mixelectronics.pl
    ceneo.pl
    skapiec.pl
    morele.net
    arest.pl
    rtveuroagd.pl

    i powiem szczerze ze mam 5 laptopow, kazdy bym wzial, bo by mi wystarczyl, ale nie
    chce po 2 latach jak na strony Internetowe trafi nowa implementacja FLASHA i bedzie
    mi sie laptop przycinal ;)

    Budżet do 1500zł, oczywiscie moze byc i 1200zl.

    Dziekuje za komentarze :)
    Pozdrawiam Marek Dziekaniak

  • 2. Data: 2013-09-19 12:16:38
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-19 11:58, m...@g...com pisze:
> [...]
    jest super :) i sie zastanawiam po prostu zeby odpuscic z tymi liczbami w lektronice.

    Atomy i Brazosy starszej generacji do laptopa to nie jest najlepszy
    wybór na przyszłość. Ja bym brał coś z normalniejszym procesorem. Np.:
    http://pclab.pl/art54103.html

    miab

  • 3. Data: 2013-09-19 12:19:06
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-19 12:16, miab pisze:
> [...]

    Oops.
    Ten ma w miare wydajny procesor.

    > Atomy i Brazosy starszej generacji do laptopa to nie jest najlepszy
    > wybór na przyszłość. Ja bym brał coś z normalniejszym procesorem. Np.:
    > http://pclab.pl/art54103.html
    >
    > miab

    miab

  • 4. Data: 2013-09-19 12:25:48
    Od: m...@g...com

    miab:

    Np.:

    Cześć,

    słuchaj, nie wiem dlaczego Naczelny portalu Notebookchec.pl poleca Z nowych - Lenovo
    B590. Lenovo to nie tandeta z Biedronek i Auchanow?

    dzieki za odpowiedź.

  • 5. Data: 2013-09-19 12:47:33
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-19 12:25, m...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > słuchaj, nie wiem dlaczego Naczelny portalu Notebookchec.pl poleca Z nowych -
    Lenovo B590. Lenovo to nie tandeta z Biedronek i Auchanow?

    Ja wiem czy taka tandeta? Kiedys robili dla IBM (chyba do dzisiaj coś
    tam jeszcze robią). Raczej nie wieksza niz Acer.

    miab

  • 6. Data: 2013-09-19 12:50:23
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 19 września 2013 12:47:33 UTC+2 użytkownik miab napisał:

    > Ja wiem czy taka tandeta? Kiedys robili dla IBM (chyba do dzisiaj coś
    >
    > tam jeszcze robią). Raczej nie wieksza niz Acer.

    Poczekaj, a Ty jakiego producenta masz?

  • 7. Data: 2013-09-19 13:47:57
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 19 września 2013 12:16:38 UTC+2 użytkownik miab napisał:

> [...]
    >

    > Atomy i Brazosy starszej generacji do laptopa to nie jest najlepszy
    >
    > wybór na przyszłość. Ja bym brał coś z normalniejszym procesorem. Np.:

    Znalazłem jeszcze MSI

    http://www.karen.pl/product/199077/Komputery/Laptopy
    _i_netbooki/Wyprzedaz_MSI_CR61_0M_627XPL.html

    Core i3 3120M | LCD: 15.6" | RAM: 4GB | HDD: 500GB | DOS za 1450złociszy

  • 8. Data: 2013-09-19 13:50:56
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-19 12:50, m...@g...com pisze:

    > Poczekaj, a Ty jakiego producenta masz?

    Z laptopów i netbooków to:
    ASUS, MSI, Toshiba, Lenovo.

    miab

  • 9. Data: 2013-09-19 14:09:55
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 19 września 2013 13:50:56 UTC+2 użytkownik miab napisał:

    > Z laptopów i netbooków to:
    >
    > ASUS, MSI, Toshiba, Lenovo.

    A MSI jaki model? Bo ja telefonowałem do serwisu :) dogadałem się z gościem że
    załatwi tego CR61 w wersji Ferrari ;) MSI CR61 0M

  • 10. Data: 2013-09-19 14:19:42
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 19-09-2013 o 13:47 napisał na pl.comp.pecet:

    > Znalazłem jeszcze MSI
    > http://www.karen.pl/product/199077/Komputery/Laptopy
    _i_netbooki/Wyprzedaz_MSI_CR61_0M_627XPL.html
    > Core i3 3120M | LCD: 15.6" | RAM: 4GB | HDD: 500GB | DOS za 1450złociszy

    (delikatne wgniecenia pod i obok touchpada) - doczytałeś?

    Ogólnie mówiąc do listy Miaba dodałbym jeszcze Samsunga.
    Sony trochę "przydrogie".
    W twojej sytuacji proponuję standard, czyli Core i3 z trójką
    z przodu i bez dodatkowej grafiki, 4GB ramu. Trzeba również
    pamiętać, że procesory energooszczędne są mniej wydajne, jak
    również o całkiem niezłych systemach oszczędzania energii Intela
    w przypadku procesorów nie ULV.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail