  • 1. Data: 2022-07-11 11:42:33
    Temat: Re: Lenovo za półtora tauzena w X-kom
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tagq1r$1sq2$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel pisze tak:

    > Lenovo IdeaPad 3-17 i3-1115G4/8GB/512GB

    ten?
    https://www.x-kom.pl/p/717766-notebook-laptop-173-le
    novo-ideapad-3-17-i3-1115g4-8gb-512gb.html#Specyfika
    cja

    --
    Piter

    mały oszust sprzedaje garnki staruszkom
    wielki oszust wizję bogatego kraju

  • 2. Data: 2022-07-11 12:00:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tagrmf$l48$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel pisze tak:

    > Chyba tak. Jest jakiś rabat, dzięki któremu cena spada do 1499.

    aha już widzę

    aktywuj kod rabatowy mobilne-wakacje
    Promocja obowiazuje do 17.07.2022

    jak za darmo ;)

  • 3. Data: 2022-07-11 12:18:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tagspu$15ga$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel pisze tak:

    > PiteR

    >: aha już widzę aktywuj kod rabatowy mobilne-wakacje
    >: Promocja obowiazuje do 17.07.2022 jak za darmo ;)
    >
    > - bez systemu

    No to co, obrazy iso win 10 można pobrac
    ze strony ms spod win xp albo innego androida.

    Potem trzeba firewallem odciąć windowsa od netu.

    > - mniejszą rozdzielczość niż FHD

    no bo duze literki dla dziadków. I tak pod telewizorem
    będzie 3840x2160 :)

    > - chyba nie IPS

    to u mnie zaleta, nienawidze IPS

  • 4. Data: 2022-07-11 15:42:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tah76g$25n$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel pisze tak:

    > Po co 17 cali, jeśli będziesz podłączał do telewizora? 15 cali ze
    > srebrnym Athlonem (odpowiednika srebrnego Pentium) Można mieć jeszcze
    > taniej

    to ty chcesz duzy laptop :)

    Kupiłem dell E5440 okazał się za dużi za cieżki do samolotu.
    to kupiłem dell 7280 12" i to jest to.

  • 5. Data: 2022-07-11 19:30:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tahb8r$4d9$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel pisze tak:

    >: ty chcesz duzy laptop :)
    >
    > Chcę z dwoma HDD, w ostateczności z jednym HDD... 16 GiB RAM, FHD
    > i niskim indeksem cenowym... ;)

    Jak to szło. Skąpy dwa razy płaci.

    > Acer Aspire 3 Athlon 3050U/8GB/64+240/Win11S Czarny kosztuje w
    > X-kom 999 PLN...

    miłość do Acera cię zgubi.

    > 64GB na 2.5" SATA czy na wlutowanym eMMC?...

    o tak tak wlutowanym, jeszcze czego.

  • 6. Data: 2022-07-11 23:49:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@1...0.0.1

    > Jak to szło. Skąpy dwa razy płaci.

    Wcześniej wskazany (z Intelem Pentium N6000) wyglądał najprzyzwoiciej...
    Jeszcze przez kilka godzin jest z opustem 400 zł, ale bez opustu 5%.
    https://store.acer.com/pl-pl/acer-aspire-3-laptop-a3
    17-33-srebrny

    Nie chciałem kupować w ciemno, nie wiedząc, czy zdołam tam wmontować
    choćby jeden HDD i dodatkowe 8 GiB...

    Nie widzę tego, choć wg mnie skopiowałem link...

    > miłość do Acera cię zgubi.

    > o tak tak wlutowanym, jeszcze czego.

    Niektórzy piszą o wlutowanym eMMC.

    -=-

    Acer oferuje Athlona 3050U Win11 S -- czy ten S jest jakoś oszczędniejszy?
    Można przełączyć z S na zwykły -- ale czy ten zwykły życzy sobie więcej
    mocy obliczeniowej? Może ten CPU nie pociągnie ze zwykłym Win11? Może
    będzie przegrzewał się?... Oczywista Win11S odpada!

    --