  • 41. Data: 2013-12-14 01:12:58
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-12-13 11:46, Tadzik pisze:

    > Piotrek, że się tak głupio spytam ile Ty masz lat?
    > Bo ciągnie mnie do enduro ale boję się, że w moim wieku jakaś
    > osteoporoza albo co inne może mi 'narobić bigosu' a nie mogę sobie
    > pozwolić na unieruchomienie z powodu połamanych kończyn czy czegotam...
    To może ja wrzucę swoje 0,03 - nie mam jeszcze 40tki a ręka po pół roku
    od wypadku nie jest prawidłowo zrośnięta a że kość łódeczkowata jest b.
    blisko obszaru połamanego to przez unieruchomienie 6 tyg gipsu i 3-4
    ortezy pojawiły się w niej już zmiany osteoporotyczne:(
    Z dobrych wiadomości to to że za moto i ciuchy oddali ładnie (jeszcze
    troszeczkę brakuje w przelewie ale się poddali) i w poniedziałek idę na
    3 dni do szpitala na przeszczep komórek macierzystych:) Podobno nie ma
    lepszej metody na zrośnięcie się kości:)

    --
    Qlfon, Lublin

  • 42. Data: 2013-12-14 01:15:07
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-12-12 10:07, Viking pisze:

    > :) ale to drożej niż gmole wychodzi:)
    >
    > A dodam, jeszcze że jest jeszcze 3 kategoria : "leżacy parkingowo"
    >
    > Olfon,napisz jak w końcu wyszło. Na basie już możesz trochę?

    Wyszło tak że reka nie jest zrośnięta:( Kilka postów wyżej/niżej
    napisałem co i jak ale na basie to tylko w wysokich pozycjach mogę,
    brakuje mi rotacji dłoni i nie mam jak chwycić gryfu porządnie. Jak się
    po zabiegu pozrasta to rehabilitant mi to obiecał odkręcić:) Wstępnie do
    końca marca będę na L4- łącznie 9 miesięcy....

    --
    Qlfon, Lublin

  • 43. Data: 2013-12-14 01:44:34
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl> wrote:

    >Ale też chyba świadomość motocykla i jazdy na nim na początku swojej
    >motocyklowej drogi miałeś niższe? Teraz dużo jest materiałów, książek,
    >szkoleń na torach, gdzie można się w krótkim czasie nauczyć więcej niż
    >przez można powiedzieć lata jazdy bez świadomości co i po co robisz? Czy
    >mi się wydaje?

    Oczywiscie, ze swiadomosc mialem nijaka, w ogole jak czlowiek jest
    bardzo mlody to mu wyobraznia, a co za tym idzie, intuicja albo
    przewidywanie zdarzen dzialaja inaczej;)
    Ksiazki, kursy, nabywane stopniowo doswiadczenie drogowe dobrze robia
    na swiadomosc.
    Ale takie zdecydowane bum zmienia czlowiekowi swiadomosc w trybie
    natychmiastowym;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 44. Data: 2013-12-17 06:37:06
    Od: ErneST <e...@w...pl>

    W dniu 2013-12-11 20:19, Monster pisze:

    > Z nieleżących to mi się Tango kojarzy,chyba ze mi coś umknęło.

    Też się dopisuję. Od 96r tylko 2 parkingówki bez strat. tfu ftu... :)

    ErneST

  • 45. Data: 2013-12-17 10:08:35
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-17 06:37, ErneST pisze:

    > Też się dopisuję. Od 96r tylko 2 parkingówki bez strat. tfu ftu... :)

    No i to mi się podoba :)

    charwel:)

  • 46. Data: 2013-12-17 10:29:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 13 Dec 2013 11:46:24 +0100) ktos podajacy sie za Tadzik
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > osteoporoza albo co inne może mi 'narobić bigosu' a nie mogę sobie
    > pozwolić na unieruchomienie z powodu połamanych kończyn czy

    Mam 31 lat, na enduro przewracam się od 4 sezonów. Jeśli jeździ się z
    głową i ma się dobre ochraniacze (ortezy kolan, ochraniacz karku, porządne
    buty, zbroja, spodenki z ochraniaczami, rękawiczki i oczywiście kask) to można
    to robić w miarę ezpiecznie. Moim zdaniem w enduro wypadki zdarzają się cześciej,
    ale są mniej bolesne :)

    W błocie czuję się bezpieczniej niż jeżdząc po ulicach...

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 47. Data: 2013-12-17 10:31:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 13 Dec 2013 08:59:51 +0100) ktos podajacy sie za charwel(Oo)==:::
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ja właśnie chciałbym używać motocykla do przemieszczania się po mieście
    > w 90%. Spodobało mi się to omijanie korków skuterem.

    Przyjrzyj się supermoto - moim zdaniem ludzkość nie wymyśliła nic
    fajniejszego do walki w korkach :)

  • 48. Data: 2013-12-17 10:33:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-17, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Przyjrzyj się supermoto - moim zdaniem ludzkość nie wymyśliła nic
    > fajniejszego do walki w korkach :)

    Wymyslila. Rower ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2013-12-17 10:37:06
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 17 Dec 2013 09:33:57 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Wymyslila. Rower ;-)

    To ja mam jakiś zepsuty, bo cięzko się na nim jedzie 80km/h i strasznie
    się wtedy pocę :)

  • 50. Data: 2013-12-17 10:40:47
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-17 10:33, AZ pisze:

    > Wymyslila. Rower ;-)

    Rowerem śmigam do pracy przez cały rok. Córka mi towarzyszy w drodze do
    i z przedszkola. Hartuje się dziewczyna ;) Rocznie robię ok 6-7000km na
    rowerze. No ale spodobała mi się jazda skuterem i cóż mogę na to
    poradzić? Na motocyklu jest jeszcze fajniej :)

    charwel :)