  • 21. Data: 2016-02-17 10:31:21
    Temat: Re: Linia wysokiego napięcia jak pijany zając
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "__Maciek" napisał w wiadomości grup
    com...
    Tue, 16 Feb 2016 20:21:50 +0100 wowa <w...@g...pl> napisał:
    >No bo JUŻ wiszą, dlatego nie zamykają :-)

    Nawiasem mowiac - w paru miejscach jest sytuacja ze np linia krzyzuje
    sie z wyciagiem narciarskim,
    no i nad lina wyciagu jest konstrukcja stalowa - taki niby daszek.

    Nie wiem - czy dlatego ze gory i zerwania linii sa czestsze, czy
    dlatego ze ta sytuacja w razie zerwania grozi porazeniem duzej ilosci
    osob ... na drogami jakos nie widze.

    J.

  • 22. Data: 2016-02-18 18:45:23
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > No bo JUŻ wiszą, dlatego nie zamykają :-)

    Powyżej został użyty czas przeszły :)

  • 23. Data: 2016-03-31 12:15:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Powyżej został użyty czas przeszły :)

    A propos - przejezdzalem ze dwa tygodnie temu - miedzy Wroclawiem a
    Brzegiem druty wlasnie wieszali, ale na razie wzdluz autostrady.
    I linia wcale tak nie skakala, bo chyba tylko z raz zmienila strone.

    A teraz cos slysze, ze A4 bedzie zamknieta w okolicach Brzegu, bo
    idzie do remontu - to moze skorzystaja z okazji i przerzuca ...
    http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/a/remont-
    autostrady-a4-od-poniedzialku-mapa-terminy,9800774/

    O, na dzis planowane "Montowanie oznakowania zastępczego do robót przy
    remoncie autostrady. "
    Oraz "Utrudnienia w ruchu spowodowane zamiataniem nawierzchni pasa
    awaryjnego z zajęciem pasa awaryjnego jezdni południowej."
    ... sprzataja po Prezydencie ?
    http://www.gddkia.gov.pl/dane/zima_html/utr_tab_svg.
    htm

    Calej chyba jednak nie zamkna, wiec problem przerzutu zostaje :-)

    J.

  • 24. Data: 2016-04-08 16:11:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Powyżej został użyty czas przeszły :)

    No i mamy ciag dalszy

    http://www.radiowroclaw.pl/articles/view/52049/Uwaga
    -kierowcy-Weekend-z-utrudnieniami-na-autostradzie-A4

    "Od soboty, od godziny 7.00, energetyka będzie prowadzić prace na
    odcinkach Bielany Wrocławskie - Wrocław Wschód.
    O 8.00, na 10 do 15 minut, autostrada w obie strony zostanie
    zamknięta. "

    Swoja droga - nikt nie sfilmowal wczesniejszych i nie ma na YT ?

    J.

  • 25. Data: 2016-04-11 15:47:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >No i mamy ciag dalszy
    >http://www.radiowroclaw.pl/articles/view/52049/Uwag
    a-kierowcy-Weekend-z-utrudnieniami-na-autostradzie-A
    4

    No i mamy migawke
    http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/remonty-i
    -inwestycje/a/zamkneli-autostrade-a4-pod-wroclawiem-
    dwa-pasy-zajete,9849820/

    Tak mi sie cos wydawalo, ze helikopter to za drogo bedzie :-)

    Swoja droga - zatrzymaja jeszcze raz, czy licza, ze lina sie nie ma
    prawa zerwac ?

    J.

  • 26. Data: 2016-05-02 19:39:27
    Od: s...@g...com

    Jakiś czas temu albo tutaj albo budowlanej była dyskusja
    o kiepskim stanie polskiej energetyki.
    A tu pod Wrocławiem budują.
    I w moich okolicach wzdłuż A4 też budują.
    Ostatnio czytałem o Kozienice-Ołtarzew .
    Więc chyba nie jest tak źle.

  • 27. Data: 2016-05-02 21:00:23
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Jak by było dobrze to by nie trzeba było budować. A jak skończą, to poznasz czy już
    jest dobrze po rachunkach za prąd.

  • 28. Data: 2016-05-03 08:39:05
    Od: s...@g...com

    > A jak skończą, to poznasz czy już jest dobrze po rachunkach za prąd.
    no risk no fun
    no fun no cost

    Tylko mam nadzieje że w tym przypadku będzie odwrotnie

  • 29. Data: 2016-05-03 10:52:34
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 maja 2016 08:39:06 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > no risk no fun
    > no fun no cost
    >
    > Tylko mam nadzieje że w tym przypadku będzie odwrotnie

    Chyba chciałeś powiedzieć no pain no gain. Ale to tak nie jest. Polski rząd liczy na
    to że Zachód przeinwestował OZE i będzie miał drogą energię, a my nie przeinwestujemy
    węgla i będziemy mieli prąd tani. Rzeczywistość jest taka że myśmy przeinwestowali
    węgiel od lat (kopalnie to zakłady masowego marnowania pieniędzy), a oni spłacą swoje
    inwestycje naszymi certyfikatami CO2. Nie chce mi się już kolejny raz powtarzać co
    dodatkowo Polska traci przy okazji uporczywego trwania w nieinwestowaniu w nowe
    technologie. Popatrz tylko jakie akrobacje musi robić polski rząd żeby przekonać
    samych siebie że Ostrołęka ma sens.

  • 30. Data: 2016-05-04 03:26:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 May 2016 01:52:34 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
> [...]
    > Polski rząd liczy na to że Zachód przeinwestował OZE i będzie miał
    > drogą energię, a my nie przeinwestujemy węgla i będziemy mieli prąd

    Watpie, to za dalekie myslenie, jak na nasz rzad.
    Raczej mysli "zapewnimy gornikom prace i pieniadze".

    > Rzeczywistość jest taka że myśmy przeinwestowali węgiel od
    > lat (kopalnie to zakłady masowego marnowania pieniędzy), a oni

    Marnotrawia, ale w energetyke to chyba glownie Gierek z Jaruzelskim
    inwestowali.

> [...]
    > uporczywego trwania w nieinwestowaniu w nowe technologie. Popatrz
    > tylko jakie akrobacje musi robić polski rząd żeby przekonać samych

    A na pewno nie ma ?
    Hm ... drogie te technologie. I imo - srednio uzyteczne. I klopotliwe.
    Jakbysmy przy okazji mieli sie stac wiodacym producentem wiatrakow i
    paneli - prosze bardzo, popieram.
    Ale na razie to chyba wszystko z importu.

    J.