  • 1. Data: 2010-12-03 11:40:07
    Temat: Lód na szybie od srodka - co to?
    Od: "Angorm" <A...@w...pl>

    Kazdego zimnego ranka w moim aucie od srodka na szybach mam lód. Musze
    poswiecic troche czasu na odmarzniecie albo zeskrobuje ten drobny lód
    skrobaczka albo rekawiczka.
    To jest b. cienka warstwa ale z tym jechac sie nie da - trzeba wlaczyc
    dmuchawe.
    W innym moim aucie nie ma takiego klopotu - szyba zamarza ale tylko na zewn.
    To wilgosc w aucie? Jakis stary filtr? Woda z wycieraczek na podlodze na
    ktorej lezy snig i bloto posniegowe w niewielkich ilosciach?

  • 2. Data: 2010-12-03 11:47:35
    Temat: Re: Lód na szybie od srodka - co to?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-03 11:40, Angorm pisze:
> [...]
    > To wilgosc w aucie? Jakis stary filtr? Woda z wycieraczek na podlodze na
    > ktorej lezy snig i bloto posniegowe w niewielkich ilosciach?

    Wilgoć w samochodzie. Jeżeli masz klimę to uruchom ją na jakiś czas.

  • 3. Data: 2010-12-03 11:53:18
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik PesTYcyD napisał:

    > Wilgoć w samochodzie. Jeżeli masz klimę to uruchom ją na jakiś czas.
    Hehe, dobra rada zwlaszcza przy obecnej minusowej temp :-)
    Aby nie miec szronu/lodu od wew. w aucie musisz przewietrzyc auto jesli mocno
    grzejesz ogrzewaniem,
    a jesli na dywanikach jest woda to np. polozyc stare gazety w celu pozbycia sie
    cieczy. Jesli masz
    dywaniki welurowe czy inne szmaciane to na okres zimy je wywal i problem znikni -
    staraj sie
    otrzepywac buty przed wejsciem do auta. jeli masz juz mokra wykladzine podlogowa to
    do garazu i
    farelka lub mocna suszarka i do dziela :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-12-03 11:53:36
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Wilgoć w samochodzie. Jeżeli masz klimę to uruchom ją na jakiś czas.

    Dbaj o to aby wytrzepac buty przed wejściem. Wytrzep wszystkie wycieraczki,
    odkuż samochód. Kup kulki / żwirek dla kota. Położ na podłodze. Po ok 2
    dobach będziesz miał sucho.

  • 5. Data: 2010-12-03 11:55:02
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-03 11:53, Marek P. pisze:

    > Dbaj o to aby wytrzepac buty przed wejściem. Wytrzep wszystkie wycieraczki,
    > odkuż samochód. Kup kulki / żwirek dla kota. Położ na podłodze. Po ok 2
    > dobach będziesz miał sucho.

    Albo 100 kg soli ;)

  • 6. Data: 2010-12-03 11:58:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-03, Angorm <A...@w...pl> wrote:
> [...]
    > skrobaczka albo rekawiczka.
    > To jest b. cienka warstwa ale z tym jechac sie nie da - trzeba wlaczyc

    Wysusz dywaniki, sprawdź czy kanały wentylacyjne masz drożne, na koniec
    jazdy przedmuchaj kabinę zimnym powietrzem, przy wysiadaniu przytrzymaj
    otwarte drzwi na kilkanaście-kilkadziesiąt sekund.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-12-03 12:10:21
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Angorm" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To wilgosc w aucie? Jakis stary filtr? Woda z wycieraczek na podlodze na
    > ktorej lezy snig i bloto posniegowe w niewielkich ilosciach?

    Mi się tak czasami robi jak mam włączone ogrzewanie do samego końca jazdy.
    Teraz jestem mądrzejszy i przed zatrzymaniem ustawiam nawiew na zime
    powietrze, wietrze samochód i dopiero zamykam. Pomaga :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 8. Data: 2010-12-03 12:15:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Kazdego zimnego ranka w moim aucie od srodka na szybach mam lód.
    > Musze poswiecic troche czasu na odmarzniecie albo zeskrobuje ten

    W ogolnosci wilgoc w aucie. Nie byloby wilgoci - nie mogloby byc
    lodu.

    Snieg z podlogi usunac, pod dywaniki zajrzec, kanaly wentylacyjne
    przeczyscic, buty przed wejsciem trzepac, wybrac sie w dluzsza
    trase z nadmuchem, grzaniem i klima na maksa.

    J.

  • 9. Data: 2010-12-03 12:17:37
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    grzaniem i klima na maksa.

    Grzanie owszem, klima w mrozie?
    Ciekawe jak ja zmusisz do pracy:)

  • 10. Data: 2010-12-03 12:18:31
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >
    > Snieg z podlogi usunac, pod dywaniki zajrzec, kanaly wentylacyjne
    > przeczyscic, buty przed wejsciem trzepac, wybrac sie w dluzsza trase z
    Nastepny. Czy Tobie tez dziala klima przy minusowych temperaturach?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde