  • Data: 2018-11-14 02:57:01
    Temat: Re: M.2 SSD WD 240 -- skąd zły zapach?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-14, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > Dlaczego ten:
    >
    > WD 240GB Green SSD M.2 2280 3D NAND
    >
    > dysk jest tak tani? Dochodzi do 140 pln. Ma mało
    > IOpsów, ale co poza tym? Skłaniam się q okrutnemu:

    Wydaje mi sie, że to to wszystko ostatnio dość mocno potaniało. Np. (acz
    z nieco innej beczki), kupiłem na Amazonie uSD Samsunga 128GB (U3)
    MicroSD EVO Select za ca 90zł i jestem w totalnym szoku jak to posuwa.

    > Nadal mam ochotę na NVMe EVO (970 bodajże)
    > ale muszę przed qpnem poczynić przymiarkę.

    Właśnie dostałem (250GB). Jeszcze nie zdażyłem obmacać.

    > W sklepie rzekomo nie dla idiotów zażądali za usługę 100 pln. :)

    Jaką usługę? Wymiany ww.?

    --
    Marcin