  • 11. Data: 2024-05-11 12:33:16
    Temat: Re: MSI B450 PRO VDH MAX - HDMI+DVI = 2 ekrany?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 May 2024 09:45:53 +0200, _Master_ napisał(a):

    > U Was w sekcie laptopowej ...
    >
    > Jaki to model i ile kosztuje?

    Ja mam starego ThinkPada P70 z Xeonem i wyświetlaczem 4k.
    Na razie nie wymieniam na nowszego, zresztą większość nowych sklepowych
    jest od niego subiektywnie słabsza.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2024-05-12 13:26:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 May 2024 23:39:23 +0200, w <v1m46c$ros$1$Radoslaw@news.chmurka.net>,
    RadosławF <r...@o...pl> napisał(-a):

    > Dokładnie o to.

    A nie wpadło ci do głowy, że może być także ograniczenie w architekturze PC/tej
    płyty?

  • 13. Data: 2024-05-12 13:28:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 May 2024 12:16:19 +0200, w <v1i7pk$p4j$1$Draco@news.chmurka.net>, SPS
    <c...@c...gmail.com> napisał(-a):

    > Nie wiem jak w przypadku tej płyty głównej będzie ale w moich dellach z
    > integratą od intela (złącza VGA i HDI lub DP) działają dwa monitory
    > poprawnie (ekran rozszerzony).

    I można puścić ekran z jednej aplikacji na jedno złącze, a normalnie pracować
    na drugim?

  • 14. Data: 2024-05-12 18:15:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 May 2024 13:28:41 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > I można puścić ekran z jednej aplikacji na jedno złącze, a normalnie pracować
    > na drugim?

    Przecież na tym polega praca na kilku ekranach.
    Przykładowo u mnie: na jednym ekranie mam maile, na drugim pracuję, na
    trzecim dokumentacja. Albo zdalny pulpit klienta, na którym idzie jakaś
    aktualizacja lub instalacja.
    Oczywiście można pracować w kilku okienkach na jednym ekranie lub poszerzyć
    obszar roboczy (okienko) na dwa lub więcej ekranów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2024-05-12 20:28:27
    Od: Draco <d...@k...it-faq.pl>

    W dniu 12.05.2024 o 18:15, Adam pisze:

> [...]
    > Oczywiście można pracować w kilku okienkach na jednym ekranie lub poszerzyć
    > obszar roboczy (okienko) na dwa lub więcej ekranów.

    Dokładnie tak.
    --
    Pozdrawiam,
    Draco

  • 16. Data: 2024-05-12 21:38:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 12 May 2024 20:28:27 +0200, w <v1r1ob$t6m$1$Draco@news.chmurka.net>, Draco
    <d...@k...it-faq.pl> napisał(-a):

    > Dokładnie tak.

    Dzięki.

  • 17. Data: 2024-05-12 21:43:46
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 12.05.2024 o 13:26, r...@k...pl pisze:

    > A nie wpadło ci do głowy, że może być także ograniczenie w architekturze PC/tej
    > płyty?

    A to płyta pod C2D czy jednak ryzena?

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2024-05-13 10:14:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 12 May 2024 21:43:46 +0200, w <v1r65j$1f5$1$Radoslaw@news.chmurka.net>,
    RadosławF <r...@o...pl> napisał(-a):

    > A to płyta pod C2D czy jednak ryzena?

    Czyli pecet dobra grupa.

  • 19. Data: 2024-05-13 12:22:54
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    To zależy od karty graficznej w lapku.
    Z Nvidią problem zaczynał się przy 3 monitorach (moja Quadro nie obsługuje nawet ze
    stacją dokującą HP).
    z ATI łatwiej, bo miało coś w rodzaju daisy-chain (monitor do monitora).

    -----

  • 20. Data: 2024-05-13 15:38:49
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 13.05.2024 o 10:14, r...@k...pl pisze: