  • 11. Data: 2011-03-11 16:56:47
    Temat: Re: Mając ETZ nie jestes motocyklistą??
    Od: "Paweł.H." <p...@u...gmail.com>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    news:8e3153d66ee9603366b5fa2bcbe914c0$1@grupy.scigac
    z.pl...
> [...]
    > ufff droga pusta, sprzęgło jedynka i hebel przód nerwowo podskakuje, mimo
    > to ciągnę do końca, dwójka i już wszystko gra koło przednie znowu na
    > asfalcie :) Przyspieszając tak "nieziemsko" myślę sobie co robi tak R1
    > albo jakiś GSX, przechodzi dreszcz po plecach i myśl "ja tego nigdy nie
    > ogarnę" Mam do Was Wszystkich na prawdę spory szacun :) Chciałbym tylko by
    > inni mieli choć odrobinę szacunku dla mnie. Mimo, że mam przestarzała Etke
    > fajnie by było jeśli ktoś by odkiwnoł gdy macham, w końcu jestem jednym z
    > Was... Chyba rok, czy wartość nie ma tu znaczenia ?!

    Motocyklistą zostaniesz gdy nabędziesz uprawnienia do prowadzenia motocykla.
    Kurs na prawko i przygotowanie do egazminu zobliguje cię do poznania
    przepisów i zasad zachowania na drodze.
    Jazda bez prawka jest nieodpowiedzialna - potencjalne stwarzasz zagrożenie
    na drodze, bo nie wiesz, jak się po niej poruszać, jesli zatrzyma cię
    policja, skończy sie na mandacie. a w przypadku uczestnictwa w jakiejkolwiek
    zdarzeniu zawsze to TY ponieniesz tego konsekwencje bez wzgledu na to, kto
    zawini.

  • 12. Data: 2011-03-11 17:37:17
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-11 17:56, Paweł.H. pisze:
> [...]
    > zdarzeniu zawsze to TY ponieniesz tego konsekwencje bez wzgledu na to, kto

    Wybacz, ale pierdolisz od rzeczy.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 13. Data: 2011-03-11 18:27:55
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    woohoonapisal

    > Wybacz, ale pierdolisz od rzeczy.

    Faktycznie, pierdolisz od rzeczy.

  • 14. Data: 2011-03-13 19:58:32
    Temat: Mając ETZ jesteś, bez stosownych papierów nie za bardzo
    Od: " turpin" <t...@W...gazeta.pl>

    Szanowny Połerbicie,

    ETZ250 (jak i jej mniejszy braciszek) to jedne z najlepszych motocykli w
    swojej klasie, jakie kiedykolwiek zaprojektowano i wyprodukowano. Są efektem
    wieloletniej ewolucji nie byle jakiej myśli technicznej (nieprzerwanej nawet
    przez zamianę Adolfa na Józefa), przy tym to na prawdę ładne maszyny.
    Zastanawiam się, czy nie kupić sobie czegoś takiego na te okazje, gdy do
    Polski przylatuję, a nie jadę na moim BMW. Moim marzeniem jest wersja
    wojskowa etezetki, ale to zdaje się naprawdę trudno dorwać.

    Musiałeś po prostu trafić na paru sobotnio-niedzielnych łorów, tak kurczowo
    trzymających się kierownic tych swoich żałósnych przereklamowanych V-tweenów z
    Milwaukee, że nie byli w stanie odmachnąć. Oni nawzajem się i tak nie
    pozdrawiają, bo lawety zwożą ich z wieczora do tego samego warstatu.

    No i zrób sobie prawko. Przygrzmocisz, nie daj Boże, w Lamboghini Gallardo i
    wypłacać się z tego będą jeszcze twoje wnuczęta. Dobry powód?

  • 15. Data: 2011-03-14 22:00:58
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    z.pl...

    > Chciałbym tylko by inni mieli choć odrobinę szacunku dla mnie.

    Za jazde bez prawka ?

    Nemo

  • 16. Data: 2011-03-15 09:06:51
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-15 02:30, cpt. Nemo pisze:

    > Za jazde bez prawka ?

    A Ty jak zaczynales? Od razu miales prawko, jak zaczynales uczyc sie
    jezdzic na moto? Nie sadze, Chlop ma zapal, chce jezdzic, zrobic pj,
    wiec powodzenia

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 17. Data: 2011-03-15 09:10:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Za jazde bez prawka ?

    tak odbiegając od tematu, to wymaganie prawa jazdy kat a. przy posiadanym
    np. b. to swoista schizofrenia ustawodawcy i delikatnie mówiąc
    niekonsekwencja

  • 18. Data: 2011-03-15 09:13:14
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-15 17:09, AZ pisze:

    > Bo na preclach to wszyscy tacy swietojebliwi, a za mlodu popierdzielali
    > komarkiem ojca bez prawka/karty motorowerowej.
    >
    > Grunt ze jest sie do czego przyjebac.

    Wlasnie, tak to jest i kazdy przestrzega jeszcze przepisow, ale tylko
    przed kompem.
    A co tematu, znam pare osob co nigdy na moto prawka nie zrobili i jezdza
    wiele lat i jezdza naprawde dobrze i znam takich, co maja prawko, a w
    zyciu bym im nie pozwolil na moto wsiasc

  • 19. Data: 2011-03-15 10:32:17
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-15 10:10, Użytkownik szerszen napisał:

    > tak odbiegając od tematu, to wymaganie prawa jazdy kat a. przy
    > posiadanym np. b. to swoista schizofrenia ustawodawcy i delikatnie
    > mówiąc niekonsekwencja

    Bo powszechnie wiadomo że typo który ledwo co zdał na B technikę
    jazdy na motorze ma opanowaną lepiej niż staży motocykliści.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-03-15 10:48:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Bo powszechnie wiadomo że typo który ledwo co zdał na B technikę
    > jazdy na motorze ma opanowaną lepiej niż staży motocykliści.

    nie, bo ustawodawca zakłada z góry, ze obywatel potrafi się poruszać
    zmechanizowanym jednośladem, ba, nawet nie kontroluje znajomości przez tego
    obywatela przepisów ruchu drogowego