  • Data: 2020-10-01 01:59:24
    Temat: Re: Mała klawiatura z touchpadem, ale prrzewodowa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-30, heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Uparłem się bo miałem 2 sytuacje:
    > a) padła bateria w bezprzewodowej i nowej nie dało rady znaleźć od reki
    > b) nie udało się sparować urządzenia typu myszka i klawiatura, bez
    > myszki i klawiatury.
    >
    > Wiec albo uderzę w wersję dongle, która parowania nie wymaga, albo
    > znajdę lepszą, przewodową. Szanse jednak topnieją, najtańsza ze stickiem
    > i na kabel to śjakieś 200zł i w dodatku ma mocowania do tabletów, nawet
    > nie wiem czy jest usb na tych pinach.

    No to znajdź z bezparowalbnym donglem, rozbebesz go odrobinę, wyprowadź
    zasilanie i podłącz je kabelkiem do klawiatury. Może być konieczna jakaś
    diódka lub oporniczek czy coś. Wuala.

    Zresztą, odrobine bardziej poważnie, są przeciez takie mini komba
    bezprzewodowe ładowalne, więc wystarczy, że będziesz miał do zestawu
    jakiegoś minihuba (przyjmując wariant pesymistyczney = 1 gniazdo usb)
    czy powerbak i nawet rozładowana Ci wstanie.

    Sam uzywam takiego:
    https://img.gkbcdn.com/p/2018-06-14/d8-l-2-4g-mini-w
    ireless-keyboard-with-4-1-in-touchpad-backlight--157
    1978876939._w500_p1_.jpg

    Ma podświetlenie klawiatury, więc możesz nie chcieć, ale ma tez
    wyłącznik i jest ładowalne standardowo mini-usb.

    --
    Marcin