  • 21. Data: 2012-01-12 16:35:58
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-01-2012 16:27, AZ pisze:

    > No to tak liczac od Zakretu do skretu na obwodnice Lublina zeby
    > miarodajnie bylo - jadac te 90-100 km/h wychodzi 2:10h, jadac tak do 140
    > i na obwodnice Garwolina przeskakujac 160 km/h wychodzi ~1:40h. Wiec
    > jakas roznica tam jest, o moto nie mowie bo to raptem godzinka lotu ;-)

    Musiałbyś pomierzyć kilka/kilkanaście przejazdów bo dzień dniu nie równy
    ;) Ale fakt, że obwodnicą można sporo nadrobić. I tutaj kolejny fenomen,
    którego nie pojmuję - często widzę przygłupów mocno pajacujących na
    zwykłych DK, a jak tylko zjadą na autostradę czy ekspresówkę to
    zaczynają się zwyczajnie turlać....

    --
    Paweł

  • 22. Data: 2012-01-12 16:40:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-12, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > którego nie pojmuję - często widzę przygłupów mocno pajacujących na
    > zwykłych DK, a jak tylko zjadą na autostradę czy ekspresówkę to

    Tak sie sklada, ze tez czesto tamtedy jezdze i w miare to jest
    powtarzalne. Ale samochodem to faktycznie srednio jest to oplacalne, no
    chyba ze jedziemy z nozem na gardle, teraz preferuje spokojna jazde bez
    napinania i jakis czlowiek taki bardziej wypoczety dojezdza ;-) A ten
    fenomen to wlasnie na tej trasie wystepuje, wyprzedza taki przed sama
    obwodnica a na niej jedzie 120 km/h... Coz, taka polska drogowa
    rzeczywistosc...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2012-01-12 16:45:48
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-12 16:40, AZ pisze:

> [...]
    > fenomen to wlasnie na tej trasie wystepuje, wyprzedza taki przed sama
    > obwodnica a na niej jedzie 120 km/h... Coz, taka polska drogowa

    Nie tylko polska. Też mnie to zawsze dziwiło. Najbardziej rzucało się w
    oczy jak się jechało od berlina w stronę A2. Na tych 100km krajówki
    normalnie cyrki się działy. Wyprzedzanie w najbardziej cudacznych
    warunkach. A potem na odcinku pierwszych 50km wyprzedza się większość
    takich pajaców turlających się jakieś 120.

    A.

  • 24. Data: 2012-01-12 16:46:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-12, Arek <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > warunkach. A potem na odcinku pierwszych 50km wyprzedza się większość
    > takich pajaców turlających się jakieś 120.

    Bo juz sa zmeczeni pyceniem i odpoczywaja na autostradzie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-01-12 16:51:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Tiaa.. obserwuje takich pojebów turlając się w korku na odcinku
    > Piaseczno-Al. Wilanowska. Jadę sobie spokojnie, może ze 2-3x zmienię pas
    > a i tak spotykamy się w luźniejszym miejscu na wysokości Ursynowa czy
    > Wilanowskiej...

    Bo nie potrafią. :> Weźmy krótki odcinek od Domaniewskiej do Poleczki.
    Najpierw przy Domaniewskiej prosto z pasu do skrętu w prawo (łykamy 30-50
    aut, niestety wykroczenie), potem przy Wilanowskiej znowu na prawy (z 10
    aut), potem na tych rozjazdach da się łyknąć przynajmniej kilku, potem
    staramy się wbić na prawy, jeśli lawirując na rozjazdach go zmieniliśmy i
    łykamy kolejne 20-30 aut, potem, za Wałbrzyską zmieniamy na środkowy, bo
    prawy idzie na wiadukt, następnie za wiaduktami wbijamy się na prawy (ew.
    na pobocze, co niestety jest w zasadzie wykroczeniem, jak jakaś pipa
    blokuje prawy) i jadąc wzdłuż wyścigów omijamy ze 100 aut i wbijamy na
    środkowy tuż przed wiaduktem, potem na prawy i jesteśmy przy Poleczki.
    Różnica w czasie przejazdu kolosalna. :>

  • 26. Data: 2012-01-12 16:54:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-12, to <t...@i...pl> wrote:

> [...]
    > środkowy tuż przed wiaduktem, potem na prawy i jesteśmy przy Poleczki.
    > Różnica w czasie przejazdu kolosalna. :>

    Pokaz film z tego :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-01-12 17:01:10
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 12-01-2012 o 15:49:43 to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin MM

    > Tak to jest, jak debil najpierw blokuje lewy pas jadąc z prędkością tego,
    > na prawym, a potem, gdy jest wyprzedzany, złośliwie przyspiesza i
    > utrzymuje się w martwym polu wyprzedzającego.

    Przed Focusem były inne auta, może miał większy odstęp, a "miszcz" musiał
    go jednak wyprzedzić...

  • 28. Data: 2012-01-12 17:09:23
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Albo i nie mogl, bo ten po lewej widzac nabuzowanego idiote delikatnie
    > przyspieszyl, zeby miejsca nie bylo.

    No wlasnie miejsce mial, tylko nie mogl sie zdecydowac, a potem bylo juz za
    pozno. Typowe, cale szczescie, ze robil to powoli i w niego nie wjechal
    jednym szybkim ruchem kierownicy bo mogla byc masakra z dachowaniem na
    drugiej stronie.

    sz.

  • 29. Data: 2012-01-12 17:10:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Pokaz film z tego :P

    Żeby kapelusznicze trolle szału dostały? ;)

  • 30. Data: 2012-01-12 17:12:38
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Czasami sa to samozwanczy Straznicy Drog. Nie bedziesz piracie jechal z
    > nieprzepisowa predkoscia!
    >
    > Tez mnie to niemilosiernie wkurwia, szczegolnie na ekspresowkach gdzie
    > jeden drugiego osobowka wyprzedza jadac 2 km/h szybciej jakby mial
    > kaganiec,
    > albo wyprzedza samochod kilometr przed nim.

    To tez prawda, ale w tym wypadku nie mialo to sensu bo duzo by sie nie
    nawyprzedzal. Pasy tam chyba byly zajete az po horyzont :) Wlasciwie korek.

    sz.