  • 111. Data: 2010-09-30 22:46:42
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 08:41:33 +0200, paranoix napisał(a):

    > No to uważaj na drogach Zachodniopomorskiego, jeśli tamtędy się
    > poruszasz, bo ja z jakiejś okolicznej mieściny otrzymałem niestety
    > mandat z fotoradaru za 61/50 km/h. Normalnie WARYJAT drogowy.

    No i mogłeś twierdzić, że wykroczenie to było 58/50.

    --
    ___________ (R)

  • 112. Data: 2010-09-30 22:48:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 09:24:16 +0200, Marcin N napisał(a):

    > namawiam. Przez to, że większość "nie ma czasu ani ochoty" SM odpuszcza tym,
    > którzy ten czas na walkę o swoje prawa znajdują. SM wie, że gdy kierowca się
    > postawi, to sprawa się znacznie wydłuża, strażnicy muszą poświęcić jej sporo
    > energii i nie zobaczą już ani grosza.

    Wiedzą, że każdy kierowca może się SKUTECZNIE postawić. I wówczas oni mają
    kupę czasu straconego i zero kasy na koncie.

    Przy okazji - proponuję dość ciekawą forme obywatelskiego nieposłuszeństwa.
    Wystarczy mandaty spłacac przelewami po 10 groszy. Wiele banków oferuje
    darmowe przelewy internetowe, a księgowanie przez urząd miasta kosztuje :>

    --
    ___________ (R)

  • 113. Data: 2010-09-30 22:52:44
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Juz mnie to wku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 12:36:33 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > Oficjalnie to pewnie pomyłka. A nieoficjalnie, to wcale bym się
    > nie zdziwił, jakby słali wszystko jak leci: a nuż ktoś nie
    > będzie czytał, przestraszy się pisemka i dokona wpłaty.

    Robert, pismo od SM to jedna wielka pomyłka.
    W tym pismie oni żądają podania kto _KIEROWAŁ_ pojazdem w oznaczonym
    miejscu i czasie, co jest zupełnie pozbawione podstaw prawnych.

    --
    ___________ (R)

  • 114. Data: 2010-09-30 22:53:18
    Od: wharton <k...@y...com>

    Myśle żeby sobie kupić fotoradar. Dostanę dotacje z Unii w projekcie
    "Utrzymanie bezpieczeństwa na osiedlu" 75%, reszte uzbieram. Miałem
    kupić sobie nowy samochód ale co tam, lepiej kupie fotoradar,
    inwestycja szybko się zwróci. Akurat mieszkam na drodze na której jest
    szkoła i ograniczenie do 40. FR ustawie za swoim płotem a obiektyw
    między sztachetami. Zwolnie sie z pracy bo teraz radar będzie czepał
    dla mnie kase. Proponuje wam zrobić podobnie, bo przecież każdy orze
    jak może i ogólnie chodzi o to żeby nie robić a zarobić...

  • 115. Data: 2010-09-30 23:12:02
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    > Robert, pismo od SM to jedna wielka pomyłka.
    > W tym pismie oni żądają podania kto _KIEROWAŁ_ pojazdem w oznaczonym
    > miejscu i czasie, co jest zupełnie pozbawione podstaw prawnych.

    art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
    (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908)

    --
    notveryoldman

  • 116. Data: 2010-09-30 23:35:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Sep 2010 23:12:02 +0200, notveryoldman
    <n...@g...pl> wrote:

    >art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
    >(Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908)

    Rozumiesz różnicę między " kto kierował" a "komu powierzył pojazd do
    kierowania lub używania"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 117. Data: 2010-09-30 23:40:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:12:02 +0200, notveryoldman napisał(a):

    > art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
    > (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908)

    O, kolejny ciołek, który nie rozumie tego, co podaje.

    "Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu POWIERZYŁ POJAZD do kierowania lub używania w
    oznaczonym czasie"

    Widzisz gdzieś obowiązek wskazania kto KIEROWAŁ? A jesli widzisz, to
    wyjaśnij, skąd wiesz kto KIEROWAŁ pojazdem, który pożyczyłeś np. mnie? Ja
    mogłem dać kierować komuś innemu. Ty tego nie wiesz, bo nie widziałeś.
    Będziesz zeznawał, że ja kierowałem i podstawisz łeb pod art. 233 KK?

    --
    ___________ (R)

  • 118. Data: 2010-10-01 00:30:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 23:35:21 +0200, jerzu napisał(a):

    > Rozumiesz różnicę między " kto kierował" a "komu powierzył pojazd do
    > kierowania lub używania"?

    Zakład, że nie? Ale w sumie to tacy jak on są korzystni - płacą jak leci i
    dzięki nim SM jeśli napotyka na jakikolwiek problem to umarza sprawę, bo po
    co tracić czas, jak są inni, którzy szybciorem zapłacą?

    --
    ___________ (R)

  • 119. Data: 2010-10-01 00:53:59
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:sgp9a6h7ugkc99i0s1vsjla9b38v9drqk1@4ax.com...

    > 99% to przesada.

    Nie, jeśli uwzględnisz limity prędkości.
    Praktycznie wszędzie jest brak znaków podwyższenia. ;-)

  • 120. Data: 2010-10-01 07:04:55
    Od: z <z...@g...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > No i mogłeś twierdzić, że wykroczenie to było 58/50.

    Jak to praktycznie wygląda?
    Miałem właśnie 81 na zakazie do 50
    (Z drobnym zastrzeżeniem zaginięcia znaku podwyższającego do 70)
    Trzeba się było od razu stawiać że nie 81 tylko 78?
    Fotoradar był na statywie. Czy dla wszystkich urządzeń jest taka
    tolerancja? Czy policjanci mogą się uprzeć i co wtedy na to sąd?
    Krótko mówiąc czy warto?