  • 11. Data: 2012-02-07 14:41:02
    Temat: Re: Mapy Google
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "M.G." <k...@t...zna> napisał w wiadomości
    news:1omo8dphku8fe$.1irpqn2sa368y$.dlg@40tude.net...
    > Dziwne... bo to się potem ładnie pozycjonować może. Ale Kapsel już Ci
    > odpowiedział :-) Namawiaj klienta na wpis w każdym razie.

    Spoko:) Ja to wiem Michale, ale tu jest specyficzna sytuacja i ogromny opor
    materii u mojej cioci ktorej tworzę stronę. I poniewaz jest on poniekad dla mnie
    uzasadniony i zrozumialy, to dlatego tego tematu nie ruszam. I nie namawiam.
    Chyba ze ona sama do tego dojrzeje:)

    Zreszta moze juz dzisiaj uda mi się wstawic stronkę do oceny na
    pl.comp.www.nowe-strony to bedzie widac mniej wiecej o co chodzi:)

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 12. Data: 2012-02-07 14:41:04
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Tue, 7 Feb 2012 15:37:14 +0100, Gabriel Zastawnik napisał(a):

    > Dzieki wszystkim!
    >
    > Wasze podpowiedzi doprowadzily do tego co chcę osiągnąć:)

    Hmm.. może ta grupa ma jakąś magiczną moc? Spróbujmy...

    CHCĘ BYĆ OBRZYDLIWIE BOGATY!

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 13. Data: 2012-02-07 14:43:45
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Hmm.. może ta grupa ma jakąś magiczną moc? Spróbujmy...
    > CHCĘ BYĆ OBRZYDLIWIE BOGATY!

    Hih :) Uwazaj zeby ci nie podzielilo zyczenia na skladowe:P

    Chociaz.. gdybym byl bogaty to nawet i moglbym byc obrzydliwy;P

    W kazdym razie wisze ci co najmniej czteropak :) Tak na poczatek tej twojej
    drogi do bogactwa :)

    -- --

  • 14. Data: 2012-02-07 14:47:49
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Tue, 7 Feb 2012 15:41:02 +0100, Gabriel Zastawnik wrote:

> [...]
    > Chyba ze ona sama do tego dojrzeje:)
    >
    > Zreszta moze juz dzisiaj uda mi się wstawic stronkę do oceny na

    Ciocie są najlepsze :-)

    --
    M.G.

  • 15. Data: 2012-02-07 15:53:10
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Nie chcę umieszczać mapki google na stronie, ale chcialbym dać możliwość
    > kliknięcia na link, ktory by przenosił do odpowiedniego miejsca już na stronie
    > google maps.

    Trochę dodatkowego googlania (jak już mniej więcej wiadomo gdzie szukać) i oto
    rezultaty (dla potomnosci):

    - da się wywołać bezpośrednio adres w google.maps.com i podac parametry tak, aby
    mapa wyświetliła to, co chcemy

    - moj podstawowy błąd ktory powodował to, ze nie moglem na ten temat nic znalezc
    (za wyjątkiem rezulatow związanych z samym api) bylo to, ze trochę źle szukałem.
    Wszelkie zapytania w stylu "google maps api" powodowaly wyswietlenie wynikow
    zwiazanych z umieszczaniem mapy za pomocą przełącznikow js i osadzaniem jej w
    dokumencie html. Dopiero odpowiedz Kapsel mnie nakierowala na cos w stylu
    "google maps command line" a ostatecznie (fanfary) na "google maps query
    parameters"

    - przydatny link: http://querystring.org/google-maps-query-string-para
    meters/
    Okazuje się, że pelno jest roznych rewelacyjnych parametrow, ale jako tako nie
    ma czegos takiego, zeby wyswietlic mape o podanej dlugosci i szerokosci
    geograficznej i umiescic jeszcze w tym punkcie pinezkę. Ale....

    - ... ale przydatna (bardzo) podpowiedz umieszczona została w komentarzach.
    Mozna wywolac mape google z parametrem jak ponizej:
    http://www.google.com/maps?q=33.6496,-117.978(The name of the place) gdzie
    etykietą pinezki bedzie "The name of the place"

    Ot i wszystko w tym temacie:)

    Mam nadzieje, ze na przyszlosc komus to pomoze:)

  • 16. Data: 2012-02-07 16:28:09
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-07 14:28, Gabriel Zastawnik pisze:

    > Użytkownik "Kapsel" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    0836,0.032315&t=h&z=16

    > O dzięki dobry czlowieku:) O to wlasnie chodzilo!:)

    Jest jeszcze Nokia Maps (http://maps.nokia.com) :-), tak przy okazji
    map. Znajdź to, czego szukasz na mapie i kliknij potem na ikonę
    "udostępnij". Wygeneruje się link, który możesz spokojnie wstawić na www.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 17. Data: 2012-02-07 18:32:32
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Tue, 7 Feb 2012 15:43:45 +0100, Gabriel Zastawnik napisał(a):

    > Użytkownik "Kapsel" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hih :) Uwazaj zeby ci nie podzielilo zyczenia na skladowe:P

    zawsze jest, kurde, jakiś haczyk :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 18. Data: 2012-02-07 19:06:59
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Cezary Tomczyk" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jest jeszcze Nokia Maps (http://maps.nokia.com) :-), tak przy okazji map.
    > Znajdź to, czego szukasz na mapie i kliknij potem na ikonę "udostępnij".
    > Wygeneruje się link, który możesz spokojnie wstawić na www.

    Niezłe. Tym razem zostaje przy google maps. Wyłącznie z tego powodu, ze mojej
    cioci jako nie do konca obeznanej z komputerami tylko google jest dobrze znane:)

    Ale ciekawa alternatywa.

  • 19. Data: 2012-02-07 19:07:22
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    > Ciocie są najlepsze :-)