  • 21. Data: 2009-04-02 21:16:34
    Temat: Re: Marushin RS1 - zna ktos? ma ktos?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Thu, 02 Apr 2009 13:41:57 -0700, maciek.oleksiak napisał(a):

    > Wracajac do tematu to postanowilem zaryzykowac i kupilem ten kask... za
    > pare dni powiem jak sie sprawdza...

    znaczy chcesz podjąć próbę samobójczą?
    Policjaaaa !!!!! :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 22. Data: 2009-04-06 09:33:51
    Od: m...@g...com

    On Apr 2, 10:16 pm, masti <g...@t...hell> wrote:

    > znaczy chcesz podjąć próbę samobójczą?
    > Policjaaaa !!!!! :)

    Hehe, dalem rade przetestowac i bez tego.
    Ogolnie kask jest WYPAS!!! Wygodny jak zaden i tak lekki ze nie
    czujesz ze masz cos na glowie. Wyglada zajebiscie!!!
    Myslalem ze po Shoeiu to juz nic mi sie nie spodoba ale ten kask jest
    wiecej niz zadowalajacy. Ogolnie za taka cene chyba nie znalazlbym nic
    lepszego zreszta mialem drozsze i jakos mi nie lezaly az tak.
    Nie wiem czy kogos to wogole obchodzi ale pomyslalem ze moja opinia
    moze sie przydac kolejnemu takiemu jak ja co nie mial wczesniej
    Marushina RS1.
    Pozdro!

  • 23. Data: 2009-05-17 21:06:48
    Od: mass.co <mareksob@_NOSPAM_o2.pl>

    czesc,

    mozesz napisac jak ten kask zachowuje sie przy duzych predkosciach?

    dzieki.