  • 71. Data: 2010-08-11 10:17:30
    Temat: Re: Metody genetyczne a minimum funkcji
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 11 Sie, 11:18, Roman Werpachowski <r...@g...com>
    wrote:

    > I jeszcze:
    > - praca na rzadkich macierzach
    > - wielowatkowosc

    Nie rozumiem nadal. Trudne wydaje się np. heurystyczne ocenienie
    obszarów monotoniczności, obszarów przyciągania, wyznaczenie
    punktów startowych dla algorytmu... A czemu implementacja tego
    algorytmu jest taka trudna nadal nie wiem.

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2010-08-11 12:29:54
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On 11 Aug, 11:17, Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > punktów startowych dla algorytmu... A czemu implementacja tego
    > algorytmu jest taka trudna nadal nie wiem.

    Spytaj madrzejszych ludzi ode mnie, sa grupy Usenetowe poswiecone
    analizie numerycznej.

    RW