  • 1. Data: 2013-02-05 17:05:13
    Temat: Migracja z Play na Kartę do Play na Kartę Rok Ważności Konta a czas dostępności środków na koncie
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Sprawiłem sobie zwykły starter pre-paid (bez karty USIM ;), do starszych
    telefonów) oferty Play na Kartę za 5 złotych. Krótkim kodem zmigrowałem
    na ofertę Play na Kartę Rok Ważności Konta. Otrzymałem SMS-em komunikat,
    że w ciągu 24h przeniosą mój numer do nowej oferty.

    Po dwóch godzinach sprawdziłem kodem w jakiej ofercie jest teraz mój
    numer i wyświetliło mi nazwę tej nowej oferty: Play na Kartę Rok
    Ważności Konta.

    Sprawdziłem też stan środków na koncie i system informuje mnie, że 5 zł
    dostępne w starterze na koncie jest ważne do 11 lutego 2012. Czy to
    poprawny komunikat, czy też faktycznie mi przepadną te środki przy roku
    ważności konta na połączenia wychodzące? Rozumiem, że jeśli doładuję
    teraz konto to czas życia środków na koncie przedłuży się do roku?
    Chciałbym tylko wiedzieć, czy ta 5-tka mi nie przepadnie i czy mozna
    ufać komunikatom z platformy Play...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2013-02-05 17:17:10
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Tak ta 5 wazna jest krotko dopiero twoje doladowanie bedzie wazne rok

  • 3. Data: 2013-02-05 17:30:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-02-05 17:17, kowtow pisze:
    > Tak ta 5 wazna jest krotko dopiero twoje doladowanie bedzie wazne rok

    Dzięki. Zatem doładuję konto przed upływem terminu ważności aktualnej
    kwoty na koncie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2013-02-05 19:18:40
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2013-02-05 17:30, Krystek pisze:

    > Dzięki. Zatem doładuję konto przed upływem terminu ważności aktualnej
    > kwoty na koncie.
    >
    > K.

    Oczywiście. Jaki masz telefon?

    --
    F'pockokah :D

  • 5. Data: 2013-02-08 00:00:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-02-05 17:17, kowtow pisze:
    > Tak ta 5 wazna jest krotko dopiero twoje doladowanie bedzie wazne rok

    No to jeszcze pytanie dodatkowe: zgodnie z informacjami ze strony
    <http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/
    play-na-karte-rok-waznosci/5.html>
    mając już taryfę Play na Kartę Rok Ważności Konta włączyłem sobie
    krótkim kodem bonus - All Inclusive Rozmowy w Play (wybierz kod *163*4#
    i zatwierdź zieloną słuchawką). Dostałem SMS-em komunikat, że moja
    taryfa w ciągu 24h zostanie zmieniona na Play Fresh. To w końcu będę
    miał ten bonus, czy rok ważności konta? Bardziej namotać nie mogli.

    K.

    PS: Na tej stronie
    <http://www.play.pl/promocja/play-karta/all-inclusiv
    e-rozmowy/> żeby
    włączyć All Inclusive Rozmowy sugerują aktywację innym krótkim kodem
    (wpisz i zatwierdź kod *111*33*5#). Więc jak ma być dobrze?

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2013-02-08 15:17:57
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 08 Feb 2013 00:00:05 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

> [...]
    >taryfa w ciągu 24h zostanie zmieniona na Play Fresh. To w końcu będę
    >miał ten bonus, czy rok ważności konta? Bardziej namotać nie mogli.

    No bo to nie jest żaden bonus tylko jedna z taryf play fresh
    nazywająca się play fresh darmowe rozmowy i smsy w play.Po całkowitej
    migracji ważność konta pozostaje bez zmian, w tej taryfie po każdym
    doładowaniu od 5pln masz roczną ważność konta. Darmowe rozmowy i smsy
    w play masz zależnie od kwowty doładowania na tyle dni, 5,10,30,50. Po
    tym okresie żeby mieć dalej darmo w play to albo doładowujesz konto
    ponownie albo wykupujesz pakiet nieograniczone rozmowy w play za 10pln
    na 30. Tyle że już wtedy każdy sms nawet do play będzie płatny 9gr.

> [...]
    >włączyć All Inclusive Rozmowy sugerują aktywację innym krótkim kodem
    >(wpisz i zatwierdź kod *111*33*5#). Więc jak ma być dobrze?

    To jest obojętne którym kodem, najlepiej to wpisz *163# i wybierz
    odpowiednią taryfę.
    Tak jak pisałem wyżej najpierw nazywała się ta taryfa Play fresh
    darmowe rozmowy i smsy w play, potem zmienili na all inclusive rozmowy
    w play, a teraz to nazywają bonusem:)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-02-08 16:15:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-02-08 15:17, dizel pisze:

> [...]
    > ponownie albo wykupujesz pakiet nieograniczone rozmowy w play za 10pln
    > na 30. Tyle że już wtedy każdy sms nawet do play będzie płatny 9gr.

    Dziękuję za odpowiedź. Ale fakt faktem zamieszali i to mocno. Bo nigdzie
    tam nie ma informacji, że się zmieni taryfa po wybraniu bonusa (wiem, że
    była taka taryfa jak Play Fresh), ale już (przynajmniej oficjalnie) jej
    nie ma i tak jak piszesz, ma inną nazwę. "Ja tu widzę niezły burdel" ;)

    W Orange bonus to bonus. Gdy wysyłam krótki kod czy jakiś SMS do
    aktywacji to nie dostaję w zamian informacji zwrotnej o zmianie taryfy.
    Strasznie to mylące.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/