eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu › Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Date: Fri, 15 Feb 2019 22:33:57 GMT
    Organization: vw watercooled
    Lines: 22
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <q459mq$ko9$1@dont-email.me> <q47d44$f4t$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="96e235797ff37b710319b53619212526";
    logging-data="12888";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/0B7lXs860SM0L/4KNquf378ks78VBVvs="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:QQFGpemLMG3+8obYhUif70pjV1c=
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650163
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Marek S pisze tak:

    > Najczęściej były to zajeżdżone tuleje wahacza. Na zamiennikach co
    > 2-3 lata to się działo (wtedy jeździłem poniżej 20 tys rocznie).
    > Powodowało to dodatkowy efekt w postaci zmiany geometrii kół w
    > zależności od tego czy przyciśniemy gaz, czy odpuścimy. Najlepiej
    > było to widać przy prędkościach rzędu 60-80km/h. Mocne dodanie
    > gazu - auto znosi w jedną stronę, odpuszczenie na wyższych
    > obrotach (by hamowało przodem) - w drugą. Zwróć na to uwagę. Luzy
    > na wahaczu wcale nie musiały być spektakularne by taki efekt
    > uzyskać.

    W passacie B5 i B5.5 wielowahaczowe zawieszenie jest specjalnie po to
    żeby wyeliminować ten mankament wpływu napędu na odczucia na kierownicy
    i mocno opóźnia diagnozę zużyte wahacze.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: