  • 11. Data: 2017-03-27 22:26:36
    Temat: Re: Monitor LCD 20" rozdzielczość pozioma 1400 vs 1600 ?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Mar 2017 20:35:31 +0200, Irokez napisał(a):

> [...]
    LCD 20 calowego o klasycznych proporcjach 4:3, różnica między rozdzielczością poziomą
    między 1400 a 1600, czyni w praktyce dużą zauważalną różnicę ? Pomijając rzecz jasna
    wpływ jakości karty czy rodzaju połączenia VGA, DVI itd.

    > Popatrz i oceń.
    > Ja mam 1680x1050 22 cale (Eizo S2231W) i jest dla mnie idealny stosunek
    > pixeli do przekątnej.

    Dzięki za podpowiedź, przyjrzę się.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2017-03-27 22:29:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/27/2017 5:15 PM, Swift wrote:
> [...]
    > Czy w przypadku monitora LCD 20 calowego o klasycznych proporcjach 4:3
    >, różnica między rozdzielczością poziomą między 1400 a 1600, czyni w

    A co na nim robisz? Ja na ten przykład jak programuje to oddał bym wiele
    za dodatkowe 200 px bo się mieści więcej narzędzi. Jak ktoś ogląda
    facebooka to nie ma znaczenia.

  • 13. Data: 2017-03-27 23:15:55
    Od: Swift <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 22:29:37 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > A co na nim robisz? Ja na ten przykład jak programuje to oddał bym wiele
    > za dodatkowe 200 px bo się mieści więcej narzędzi. Jak ktoś ogląda
    > facebooka to nie ma znaczenia.

    Nie gram, obywam się bez FB, TT i podobnych. Sporo piszę i obrabiam tekstu, plus
    prosty CAD oraz wstawanie i tworzenie tworzenie dość prostej grafiki. Plus oczywiście
    Internet.

  • 14. Data: 2017-03-28 19:52:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/27/2017 11:15 PM, Swift wrote:
    > Nie gram, obywam się bez FB, TT i podobnych. Sporo piszę i obrabiam tekstu
    >, plus prosty CAD oraz wstawanie i tworzenie tworzenie dość prostej grafiki. Plus
    oczywiście Internet.

    Więc *raczej* przyda się 200px wiecej w poziomie. Róznice poczulem
    kiedyś jak korzystałem z 2 identycznych laptopów, jeden 1280 a drugi
    1400. Niby nic, 120px ale jednak ... warto było dopłacić 100zł.

  • 15. Data: 2017-03-28 23:18:29
    Od: Swift <p...@g...com>

    Dzięki.