  • 1. Data: 2010-01-06 15:23:13
    Temat: Motobajzel Wawa, 24.01.2010
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Informacyjnie:

    "Najbliższy bazar odbędzie się 24 stycznia 2010 (niedziela) - hala
    wystawiennicza

    godziny otwarcia giełdy:
    niedziela 8:00 - 16:00 "

    Pzdr,
    --
    Lukasz B
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 2. Data: 2010-01-06 16:19:01
    Temat: Re: Motobajzel Wawa, 24.01.2010
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 6 Sty, 16:23, LukeB <g...@o...pl> wrote:
    > Informacyjnie:
    >
    > "Najbliższy bazar odbędzie się 24 stycznia 2010 (niedziela) - hala
    > wystawiennicza
    >
    > godziny otwarcia giełdy:
    > niedziela 8:00 - 16:00 "
    >
    > Pzdr,
    > --
    > Lukasz B
    > (jeszcze) NT650V, WAW

    to juz nie na Sluzewcu?

    --
    texen

  • 3. Data: 2010-01-06 19:36:23
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 6 Sty, 17:19, Texen <f...@...dk> wrote:
    > to juz nie na Sluzewcu?

    O, sorry, nie przekleilo mi sie wszystko.

    Bajzel bedzie tradycyjnie na Sluzewcu, Tor Wyscigow Konnych, dalej
    cyt. "Stanowiska wystawowe beda zlokalizowane w hali wystawienniczej
    oraz na terenie otwartym."
    A wogole to szczegoly na stronie bajzlu - http://mototarg.pl

    Pozdro,
    --
    Lukasz B
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 4. Data: 2010-01-06 21:28:12
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    A tu link do konkurencji w tym samym terminie:

    http://www.oldtimerbazar.pl/

    Pozdr...

    Paszczak
    TDM

  • 5. Data: 2010-01-06 22:37:30
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 6 Sty, 22:28, "Paszczak" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > A tu link do konkurencji w tym samym terminie:
    >
    > http://www.oldtimerbazar.pl/

    No to zajebiscie zrobili (jedni i drudzy) - w rezultacie moze byc tak
    samo jak na jesiennym (ostatnim) bajzlu - pusto i biednie.
    Wtedy tez termin dublowal sie z innym moto targiem, a ludzie i
    dostawcy rozstrzelili sie pomiedzy oba.

    --
    Lukasz B
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 6. Data: 2010-01-07 17:13:21
    Od: Maciek <m...@g...com>

    Witam,
    Trochę nie w temacie ale czy szanowne koleżeństwo ma jakieś daje na
    temat jakiego Motocykl Expo w tym roku, może gdzieś w południowej
    stronie kraju?
    pozdrawiam serdecznie...
    Maciek

  • 7. Data: 2010-01-07 17:15:42
    Od: Maciek <m...@g...com>

    Witam,
    Trochę nie w temacie ale czy szanowne koleżeństwo ma jakieś dane na
    temat jakiego Motocykl Expo w tym roku, może gdzieś w południowej
    stronie kraju?
    pozdrawiam serdecznie...
    Maciek

    ps. jeśli poszło 2 razy to przepraszam...

  • 8. Data: 2010-01-08 13:09:32
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    http://motokraina.pl/imprezy/kalendarz?miesiac=2&rok
    =2010

    12-14 lutego 2010 mają się w Polsce odbyć równolegle dwie wystawy
    motocyklowe: w Warszawie i na Śląsku.

    Kto to wymyślił?!

    Cały rok zupełnie nic a potem równocześnie obie?

  • 9. Data: 2010-01-08 21:59:25
    Od: Maciek <m...@g...com>

    > Cały rok zupełnie nic a potem równocześnie obie?
    Witam,
    Dziękuję bardzo za wyczerpującą odpowiedź, a z pomysłem na 2 imprezy w
    tym samym czasie to delikatnie mówiąc głupota, czy nie okaże się np.
    że na jednej z wystaw nie będzie jakiegoś / wielu producentów?

    pozdrawiam
    Maciek