  • 151. Data: 2012-10-30 14:43:35
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >http://www.ebay.co.uk/itm/Apple-iPhone-4-16-GB-Blac
    k-Unlocked-Smartphone-/230873634750?pt=UK_Mobile_Pho
    nes&hash=item35c12417be

    >200 funtów brytyjskich z darmową wysyłką.
    >Wychodzi to około 1000zł za telefon w idealnym stanie.
    >Bardziej wymęczony można znaleźć dużo, dużo taniej...
    >I teraz pytanie - wolisz "nówkę" żałosnego Alcatela czy
    >dopłacić trochę i mieć naprawdę fajny i funkcjonalny telefon?

    Pszemolu, ale nie badz taki madry - jak czlowiek nie potrafi kupic
    alcatela takiego jak sobie wybral, to skad pewnosc ze go na ajfonie
    nie przerobia ? :-P

    Wcisna mu ajfona 1 i bedzie potrojnie niezadowolony :-)

    >http://www.ebay.co.uk/itm/IPHONE-4-HOME-MENU-BUTTON
    -FLEX-CABLE-ASSEMBLY-BLACK-/160883546269?pt=UK_Repla
    cement_Parts_Tools&hash=item257568189d

    >Zerknij uważnie na cenę...

    Eee, to na pewno jakas chinska podroba, na pewno nie pasuje i zle
    dziala :-)

    >To sobie kupi nową i sam wymieni w domu:
    >http://www.ebay.co.uk/itm/Replacement-High-Capacity
    -Battery-For-iPhone-4-Tools-Included-/150931041720?p
    t=UK_Replacement_Parts_Tools&hash=item232430edb8

    >Zerknij uważnie na cenę...

    To za te pieniadze to narzedzia wiecej warte. To na pewno g* gorsze od
    starej bateryjki :-P

    J.

  • 152. Data: 2012-10-30 22:24:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    > zamiast nowego telefonu z gwarancją.

    Jeśli dla kogoś ważniejsze jest aby telefon był nowy
    z gwarancją niż dobry to proszę bardzo...

    Właśnie o tym pisałem - często ludzie kuszą się na
    zakup taniochy z gwarancją, bo nowa... zamiast kupić
    sprzęt dobrej marki z dobrą reputacją.

    To samo jest z zakupami samochodów - jedni wolą
    nowe, inni wolą dobre, używane, za tą samą kasę.
    Problem w tym, że ten nowy przestaje być nowy
    w dniu wyjechania z salonu i za parę miesięcy, lat masz
    używany dziadowski zamiast używanego dobrego.

  • 153. Data: 2012-10-30 22:26:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > To za te pieniadze to narzedzia wiecej warte.
    > To na pewno g* gorsze od starej bateryjki :-P

    Robisz błąd kierując się tylko ceną...
    Drogie baterie sprzedawane przez producentów mają
    300-400% marży jak każde podzespoły wymienne.
    I przeważnie są to te same rzeczy robione w tych
    samych fabrykach.

  • 154. Data: 2012-10-31 08:44:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Oct 2012 16:26:04 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Robisz błąd kierując się tylko ceną...
    > Drogie baterie sprzedawane przez producentów mają
    > 300-400% marży jak każde podzespoły wymienne.
    > I przeważnie są to te same rzeczy robione w tych
    > samych fabrykach.

    Ale w tych co podales to ceny takie ze koszta dodatkowe je zjadaja, i na
    sama bateryjke juz nic nie zostaje, tyle ona moze byc warta - zero :-)

    J.

  • 155. Data: 2012-10-31 08:46:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Oct 2012 16:24:27 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > z gwarancją niż dobry to proszę bardzo...
    >
    > Właśnie o tym pisałem - często ludzie kuszą się na
    > zakup taniochy z gwarancją, bo nowa... zamiast kupić

    No, akurat pod tym wzgledem to Apple ma reputacje bardzo zla.

    Psuje sie/zuzywa i nie mozna naprawic - taka ma reputacje :-P

> [...]
    > w dniu wyjechania z salonu i za parę miesięcy, lat masz
    > używany dziadowski zamiast używanego dobrego.

    A za trzy lata nastepuje weryfikacja pogladow, w zaleznosci od tego ile
    wydalismy na mechanikow :-)
    Przy czymsamochody ciagle jeszcze sa naprawialne, ale coraz drozej ..

    J.

  • 156. Data: 2012-10-31 13:30:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No, akurat pod tym wzgledem to Apple ma reputacje bardzo zla.
    >
    > Psuje sie/zuzywa i nie mozna naprawic - taka ma reputacje :-P

    U kogo ma taką reputację? U ludzi, którzy nigdy iPhone nie mieli?

    > A za trzy lata nastepuje weryfikacja pogladow, w zaleznosci od tego ile
    > wydalismy na mechanikow :-)
    > Przy czymsamochody ciagle jeszcze sa naprawialne, ale coraz drozej ..

    Problem "naprawialności" ma drugorzędne znaczenie w aucie
    które się generalnie nie psuje i robisz tylko normalną obsługę
    typu olej, hamulce, opony. Naprawialność ma znaczenie dla
    ludzi którzy przyzwyczaili się do kupowania dziadostwa które
    psuje się bardzo często i wtedy ta naprawialność i koszt naprawy
    zasłania im prosty fakt, że gdyby kupili lepszy sprzęt to nie
    wydaliby nawet połowy tego co wydają teraz na naprawy bo
    po prostu dużo, dużo rzadziel byliby w warsztacie.
    Ja mam dwa iPhone w rodzinie już 2 i 1/2 roku - jeden mi
    wymienili na gwarancji po 11 miesiącach z powodu znanego
    błędu produkcyjnego wywołującego problemy z guzikiem Home
    czyli w tym okresie testuję trzy telefony i żaden się nie zepsuł.
    Telefony te NIE WYMAGAJĄ NAPRAW, wymian baterii ani innych
    rzeczy więc koszt tych procedur nie ma dla mnie znaczenia przy
    wyborze telefonu.
    To samo jest z samochodami - kupuję od wielu, wielu lat tylko
    hondy i toyoty - zwykle 2-3 letnie, i zupełnie mnie nie interesuje
    że u forda czy chevroleta naprawy są tańsze niż u hondy/toyoty
    skoro ja warsztatu hondy/toyoty w ogóle nie odwiedzam...
    Ale tego nie zrozumie ktoś, kto jeździ tylko 10 letnim renautem
    czy fiatem i tak samo nie zrozumie mnie ktoś używający Nokii
    czy Alcatela że zachwalam iPhone...

  • 157. Data: 2012-10-31 13:38:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale w tych co podales to ceny takie ze koszta dodatkowe je zjadaja, i na
    > sama bateryjke juz nic nie zostaje, tyle ona moze byc warta - zero :-)

    Kolejny błąd w załozeniach - jakie koszta dodatkowe?
    Detal? Wysyłka? Jakie koszta?
    Kupiłem niedawno kabel USB do iPhone... z przeznaczeniem do auta.
    Ile? $1.99 z wysyłką pocztą z Chin do USA... Komuś w Polsce opłacałoby
    się wysyłać cokolwiek przez ocean za 6zł *PRZYCHODU*? Nie dochodu,
    przychodu, odlicz sobie teraz koszty pakowania, znaczka, wycieczki na
    pocztę no i ceny baterii w hurcie. Nie! Nie ma żadnych "kosztów
    dodatkowych" w Chinach! Tam ludzie niestety wciąż pracują za
    przysłowiową miskę ryżu i to co kosztuje Chinczyka aby wysłał,
    zapakował, kupił znaczek na drugi koniec świata to Ty tyle gubisz
    drobnych monet jak wyciągasz chusteczke z kieszeni... i nie chce
    Ci się nawet po nie schylić ;-) Te koszta dodatkowe narzucają Ci
    pośrednicy i "handlowcy" w Europie. Sklepikarze w galeriach kasują
    za taką baterię 3x-4x tyle i nawet kupujesz coś, co nie wygląda tak
    samo jak oryginał - o czym przekonałem się w zeszłym roku kupując
    baterię zapasową do swojej Nokii w Galerii Kazimierz. Po powrocie
    do USA kupiłem prawdziwą baterię Nokii za totalny bezcen na eBay
    i nie dość że wyglądała tak samo jak oryginał (z hologramem) to
    jeszcze pasowała lepiej do telefonu bo ta z polskiego sklepu była
    za gruba i klapka się ledwie domykała - telefon pękał w szwach.

  • 158. Data: 2012-10-31 14:38:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Kolejny błąd w załozeniach - jakie koszta dodatkowe?
    >Detal? Wysyłka? Jakie koszta?

    Detal, wysylka i 4 dodatkowe srubokrety :-)

> [...]
    >dodatkowych" w Chinach! Tam ludzie niestety wciąż pracują za
    >przysłowiową miskę ryżu i to co kosztuje Chinczyka aby wysłał,

    Ponoc juz nie calkiem

> [...]
    >drobnych monet jak wyciągasz chusteczke z kieszeni... i nie chce
    >Ci się nawet po nie schylić ;-) Te koszta dodatkowe narzucają Ci

    No ale dajesz link do brytyjskiej aukcji. Ktos musi na tym zarobic te
    dwa funty.
    I na bateryjke nie zostaje nic :-)

    J.

  • 159. Data: 2012-10-31 16:50:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Detal, wysylka i 4 dodatkowe srubokrety :-)

    Zerknij ile te rzeczy kosztuja w Chinach - odwiedz dealextreme albo
    alibabe.

    > Ponoc juz nie calkiem

    Wciaz zarobiony dolar znaczy wiecej dla Chinczyka niz dla Polaka czy
    tymbardziej dla Amerykanina.

    > No ale dajesz link do brytyjskiej aukcji. Ktos musi na tym zarobic te dwa funty.
    > I na bateryjke nie zostaje nic :-)

    Ktoś, kto nigdy nie kupował nic bezposrednio w Chinach byc moze sie boi, i
    dlatego podałem Ci linka do angielskiej witryny abys robil transakcje w EU.
    Jak chcesz taniej to musisz juz kupic bezposrednio w Chinach, np tu:
    http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=30080
    6599515&kw=300806599515

    Tylko mi nie mów, proszę że $0.99 z wysyłką i srubokrętami to dla Ciebie za
    drogo i dlatego nie chcesz kupic iPhone4 aby potem nie wydac "majątku" na
    kosztowne naprawy :)))))

    Otworzyły Ci się teraz oczy na to jaki interes robią straganiarze w
    Galeriach?

  • 160. Data: 2012-10-31 17:12:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    >Ciebie za
    >drogo i dlatego nie chcesz kupic iPhone4 aby potem nie wydac

    To jest dla mnie za tanio :-P
    Nadal mamy 8 narzedzi plus pakowanie czy inna obsluge wysylki ... i na
    bateryjke nic nie zostaje.
    To ile ta bateryjka jest warta, jesli nic nie kosztuje ?

    Pare takich wysylek i bedziesz sobie plul w brode za glupie pomysly
    zakupu ajfona, ktory to niby tanio naprawisz :-P

    >Otworzyły Ci się teraz oczy na to jaki interes robią straganiarze w
    >Galeriach?

    No, ja wiem ze to sa tez koszty - za stoisko, za obsluge itp ...

    A po zakupie paru tanich rzeczy z Chin, to sie zastanawiam - one
    naprawde takie tanie, czy do nas docieraja tylko odrzuty, ktore sie do
    niczego nie nadaja.

    J.