    From: watapatatabysany <w...@p...no.net.no.site.no.network>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mruganie diody w pamięci USB
    Date: Wed, 15 Mar 2023 03:18:48 +0100

    SanDisk 64GB USB, 5'cioletni: https://postimg.cc/gallery/ZdkVP6S {na 7 dni}.

    > Rzecz w tym, że mruga nawet gdy raczej transmisji nie ma

    Tez migocze po nowym MBR (zawierającym program rozruchowy dla komputerów
    z systemem BIOS oraz tablicę partycji), oczywiście po uprzednim
    zabezpieczeniu danych (i ich ponownym zapisie na pamięć USB)?

    Tak na marginesie, ten migot LED'a pamięci USB; to taki ważny problem?

    --
    watapatatabysany