  • 21. Data: 2010-04-16 12:37:50
    Temat: Re: Myjka cisnieniowa z marketu
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    > A po co wyciąłeś poprzedni link?

    Racyja!

    http://www.lidl-shop.de/de/Auto-und-Zweirad/Parkside
    -Nass-Trockensauger

    za duzo mialem linkow pootwierancyh,

    chodzi oczywiscie o odkurzac w linku powyższym

    mar

  • 22. Data: 2010-04-17 01:10:15
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > chyba malucha. W waw placisz jakieś 12 - 15 zeta i jeszcze sie trzeba

    ja płace 4 max 5 pln. uwazam ze wiecej to strata czasu, pieniędzy i
    tworzenie niepotrzebnych kolejek na myjni
    Jak zauważył kolega LEPEK, dłuższe mycie nie przekłada się na nic więcej.

    Ceny myjni samoobsługowych z tego co zauzazylem są zblizone w całej Polsce -
    około 1pln - 45s.

  • 23. Data: 2010-04-19 08:38:51
    Od: AL <a...@s...tam>

    PB pisze:

    > chyba malucha. W waw placisz jakieś 12 - 15 zeta i jeszcze sie trzeba
    > nalatać samodzielnie. Za 20 zeta masz mycie w wykonaniu ludzi od tego.

    Na Picasso zazwyczaj wystarcza 5pln (to jest ok 4min lania woda) - fakt
    trzeba sie szybko uwijac.
    Dodatkowo korzystam z gabki po myciu wstepnym (pianowaniu) - bo nie caly
    bród schodzi na myjce.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 24. Data: 2010-04-19 08:46:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    Usrobo pisze:

    > mycie auta na myjce bezdotykowej kosztuje 5zł
    >
    > 150/5= 30 myć
    > średnio 1 mycie na 1 tydzien
    > to masz 30 tygodni czyli ok 7 miesiecy mycia na porządnym sprzęcie w
    > odpowiednim miejscu

    mam myjke cisnieniowa 'z marketu', za ok. 250-300pln, ktora kupilem
    jakies 5 lat wstecz. Dziala do dzisiaj bez zajakniecia mimo plastikowej
    pompy w srodku (nie rozbieralem, ale w momencie kupna sprzedawca tez
    twierdzil, ze na plastikowej dlugo nie pociagnie).

    Jak chce porzadnie umyc auto(a), to rozkladam ta myjke.
    Czas rozkladania to mniej wiecej tyle samo co rozlozenie i podlaczenie
    zwyklego weza ogrodowego - a skutecznosc nieporownywalna (na korzysc tej
    myjki). Po zimie spokojnie mozna nawet podwozie porzadnie umyc.
    Fakt, przydalaby sie pianownica, ale wiadro z plynem + gabka chyba jest
    jednak skuteczniejsze od tej pianownicy :)

    Jak mi sie spieszy/nie mam czasu/inne warunki - to jade na bezdotykowa.

    --
    pozdr
    Adam (AL)